AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan ville du beskrevet en stereotypisk pedagog/psykolog/lege ansatt i kommunen? Har et inntrykk selv at de er enten drepende kjedelige og gjerrige, eller voldsomt alternative - type sånne som kler seg i fargesprakende telt med merkelige øredobber i ørene og kort hår.. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. oktober 2010 #2 Del Skrevet 27. oktober 2010 I overskriften står det "pedagog". Men i innlegget sidestiller du pedagog, lege og psykolog som ett og samme yrke/personkarikatur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det var bare fordi det ikke var plass til alt i overskriften.. Og så jobber disse ofte sammen, feks i PPT.. Jeg lurer på hvordan folk ser på disse menneskene.. Fordi jeg jobber i PPT selv og syns det er morsomt med personkarakteristikker.. Og så tenkte jeg å bruke det i julebordssammenheng for å lage underholdning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Del Skrevet 27. oktober 2010 Og jeg er bare anonym fordi jeg ikke vil at yrket mitt skal forbindes med nicket mitt, da det kan være lett å kjenne meg igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå