Auri Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Heisann, er det noen her som har prøvd sand og mat levert på døra fra http://www.hussenorge.no/ ? Synes det virker fantastisk å få sand levert på døra (har ikke bil, og må når jeg kjøper sand drasse 13 kilo med meg på bussen + opp en 500m lang bakke). Nå bruker jeg Tidy Cats, som koster ca det samme, og den er jeg kjempefornøyd med. Er ikke heeeelt villig til å gå ned i kvalitet til samme pris, bare for å få levert på døra...
Miss Puddel Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Kattesanden er etter min mening den ALLER BESTE som er å få kjøpt! Kattematen er grei, men det er litt få varianter, og jeg har opplevd enkelte katter som ikke liker det. Kattene mine digger det, så jeg bruker det. Hundematen er også helt topp, jeg forer bare med husse, til både hunder og katter, og skal faktisk av gårde til en venninne som selger det og hente meg et par sekker i morgen. (jada hun kunne ha levert det til meg, men jeg vil se på valpene hennes også, de er barnebarna til en hund jeg hadde en gang)
Auri Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Hva slags typer sand har du prøvd før? Vi bruker som sagt Tidy cats nå og er kjempefornøyd med den, annet enn transportproblemene. Everclean er også bra, men ALT for dyre synes jeg.
Miss Puddel Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Jeg har stort sett prøv alt jeg har kunnet få tak i fra, sand fra dyrebutikker tiol den billigste på europris, husse slår alt også de dyreste fra dyrebutikk
Auri Skrevet 2. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2010 (endret) Supert! :D Da har vi bestilt oss to bokser (og litt våtfór for å tippe 500kr for gratis levering, hehe) og gleder oss til å prøve! Endret 2. november 2010 av Ashelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå