LillePetrine Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er stor fan av Spotify, og nå lurer jeg på om det er en mp3-spiller om lar meg laste ned spillelistene mine til den? Jeg har hørt rykter om at iPoden i noen tilfeller skal fungere, men hvilke modeller, og er det evt andre merker som er kompatible? Setter stor pris på innspill her, den gamle mp3-spilleren tok kvelden forrige uke, og desperasjonen begynner å krible.
Mie Marie Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Såvidt jeg har skjønt så kan du ikke laste ned spillelistene til en mp3 spiller for spotify er jo koblet opp mot internett sånn at du har egentlig ikke sangene inne på pc din, men de er der gjennom spotify. Har du ipod touch med netttilgang eller iphone så kan du spille av spotify. Du må være tilkoblet nettet for å spille av listene.
LillePetrine Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 Såvidt jeg har skjønt så kan du ikke laste ned spillelistene til en mp3 spiller for spotify er jo koblet opp mot internett sånn at du har egentlig ikke sangene inne på pc din, men de er der gjennom spotify. Har du ipod touch med netttilgang eller iphone så kan du spille av spotify. Du må være tilkoblet nettet for å spille av listene. Hei, nei det er riktig som jeg spør etter. Når man har Spotify Premium så har man også tilgang til sangene når man er offline. Og jeg er helt sikker på at det er mulig å få lastet spillelistene over. Traff ei i sommer som hadde det, og vi hadde ikke nettverk tilgjengelig, kun en ipod.
ablaze Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Du kan ha Spotify på iPhone. Da kan du være online og legge til ny musikk, og du kan være offline og ha alle spillelister tilgjengelige. Funker kjempebra!!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Apple iPod touch. Apple iPhone er strengt tatt ikke en MP3 spiller, men en mobiltelefon. Apropos mobiltelefon så kan du kjøre Spotify på flere Nokia og sikekrt andre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå