Gå til innhold

Klarer ikke fjerne all mascara

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor klarer jeg ikke fjerne all mascara? Vippene er litt mørkere som om det er litt rester på dem. Og under øynene kan jeg se en anelse av svarthet, tar jeg en q-tips og stryker under øynene finner jeg mascararester på den etterpå.

Har prøvd flere ulike øyesminkefjernere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lurt å "fukte" vippene med mascarafjerner før du begynner å gni.

Sånn at fjerneren får tid til å oppløse den først.

jeg smører på og venter et par min, før jeg begynner å gni. Har i9ngen problemer med rester på vippene.

Gjest Halliburton
Skrevet

Forsøk sminkefjerneren fra Biotherm. Bruk en bomullspad til hvert øye, fukt den med lunkent vann og ta på noen dråper øyensminkefjerner. Plasser de over øynene og la de virke i 3-4 sek før du begynner og tørke av sminken, da får du vekk alt, det lover jeg!

Biotherm koster ca. 165 kroner men du har den i månedsvis.

Skrevet

Jeg anbefale sterk Clinique sminkefjerner. Jeg forstår at mange er kjempe fornøyd med Lancome sin. Men jeg foretrekker Clinique fordi det virker så godt uten å dra for mye. Billig er det å.

Skrevet

Jeg har samme problem selv, og jeg har prøvd en sminkefjerner fra Biotherm og det gjorde ikke problemet mindre, snarere tvert i mot! Vet ikke om det var samme typen som Halliburton anbefaler, men den jeg prøvde la igjen et oljelag rundt øynene. Skikkelig ufyselig! Det gikk i søpla etter kort tid.

Skrevet

Men i himmelens navn.......hva slags mascara er d dere bruker da jenter???? E den laget av sement??? :o Vannfast, kanskje......

Skrevet

Men jøss da Chimp - måte på reaksjon! :ler:

Har du aldri våknet opp om morgenen og hatt noen rester av mascara rundt øynene/på vippene til tross for at du fjernet mascara kvelden før?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker den billige fra Loreal jeg, som man får kjøpt i dagligvarebutikken. Jeg fukter bomullspaden ganske mye, og da har jeg ingen problemer med å få bort alt.

Skrevet

Det mørke under øynen kan komme av at huden er så tørr at fargen lettere sitter fast. Er du flink til å bruke øyenkrem under øynene så trekker ikke fargen så godt inn i huden.

Skrevet

Jeg bruker Bifacil fra Lancome.

Ingen over-ingen ved siden! :D

Den er dyr, men varer veeeeeldig lenge! (ca 200 kroner)

Anbefaler deg å prøve den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...