Gjest simba Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Er det noen av dere som er i forhold ( eller har opplevd tidligere ) der dere har ulik sexlyst? Hvordan har dere evt. løst det "problemet"? Hilsen mann 34
Gjest MikeWaters Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Ved å snakke sammen, se hverandre og respekterer hverandres ulikheter. Om mulig bør man prøve å møtes på midten, men mye er gjort hvis man føler at man blir hørt. Man skal ikke være nødt til å skamme seg fordi man har lyst på partneren sin
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har det samme problemet, men jeg er jente. Har egentlig funnet roen med at han ikke har så ofte lyst som meg. Men det er ganske så frustrendes til tider og rart å få så mye oppmerksomhet fra andre menn på det området når jeg er ute på byen, fester ol.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har det samme problemet, men jeg er jente. Har egentlig funnet roen med at han ikke har så ofte lyst som meg. Men det er ganske så frustrendes til tider og rart å få så mye oppmerksomhet fra andre menn på det området når jeg er ute på byen, fester ol. o.O Enten så forlater du han du er sammen med, eller så forteller du de at du er opptatt. Å gå bak ryggen på typen din slik er bare horete. Sorry as...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 o.O Enten så forlater du han du er sammen med, eller så forteller du de at du er opptatt. Å gå bak ryggen på typen din slik er bare horete. Sorry as... Sef sier jeg at jeg er opptatt. Tror dette ble litt misforstått. Jeg får oppmerksomhet av menn som viser at de synst jeg er flott og sexy. Ikke noe mer en det. Skulle bare ønske kjæresten min ville det samme.
Havbris Skrevet 27. oktober 2010 #6 Skrevet 27. oktober 2010 Ved å snakke sammen, se hverandre og respekterer hverandres ulikheter. Om mulig bør man prøve å møtes på midten, men mye er gjort hvis man føler at man blir hørt. Man skal ikke være nødt til å skamme seg fordi man har lyst på partneren sin Signerer. Respekten for, og anerkjennelsen av hverandres ulikheter er vel kanskje en av kjernekvalitetene i solide forhold - og da avspeiles vel det i alle deler av forholdet. I motsatt fall også. Klaging og uttrykt misnøye er desidert en turnoff på det meste.
Gjest Idamarte Skrevet 27. oktober 2010 #7 Skrevet 27. oktober 2010 Ved å snakke sammen, se hverandre og respekterer hverandres ulikheter. Om mulig bør man prøve å møtes på midten, men mye er gjort hvis man føler at man blir hørt. Man skal ikke være nødt til å skamme seg fordi man har lyst på partneren sin Bingo! Jeg har til tider slitt med lysten,og er sammen med en som har lyst "hele tiden". Vi er klar over det, og jeg jobber med meg selv for å øke lysten. Kvinner (eller den som har mindre lyst) kan ikke bare lene seg tilbake og glemme den andres behov fullstendig, etter min mening. Jeg ønssker iallfall at både jeg og mannen skal trives i dette forholdet. Og jeg er veldig glad for at han har lyst på meg, og sier det til ham, selv i perioder hvor jeg har hatt mindre lyst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå