AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 skal begynne et nytt og sunnere liv! skal teste bl.a cottage cheese... hva smaker dette egentlig? jeg tenker appelsinhud når jeg leser det. smaker det vanlig kremost? jeg er veldig glad i feta og brie, minner smaken om disse ostene?
Lea=) Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 minner om en blanding av feta og kulturmelk.. Det er den beste sammenlikningen jeg kan komme på jeg syns det er veldig godt! Liker du feta og brie, så liker du sikkert cottage cheese også, selv om det er en annen konsistens.. Jeg liker veldig godt å ha litt syltetøy på toppen
Jitney Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 skal begynne et nytt og sunnere liv! skal teste bl.a cottage cheese... hva smaker dette egentlig? jeg tenker appelsinhud når jeg leser det. smaker det vanlig kremost? jeg er veldig glad i feta og brie, minner smaken om disse ostene? hmm, cottage cheese smaker cottage cheese vanskelig å beskrive egentlig.. men jeg ELSKER det!! det må sies at første gangen jeg smakte det var det IKKE godt, veldig smakløst og kvalmt.. så ikke gi deg hvis du ikke liker første biten, mange liker det ikke første gangen! Prøv å bland det med saft, syltetøy, peanøtter eller andre nøtter, bær, frukt, sukker/sukrin/andre søtningsstoffer, salt og pepper, krydder, kanel osv..
matentusiasten Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Synes, litt som nevnt over, at det ikke smaker så mye. Det er jo egentlig litt fint, for det egner seg til mye forskjellig, både varme og kalde retter, søte og salte. Ellers bør du jo sjekke ut mager kesam, hvis du ikke allerede har. Jeg lager ofte eggerøre eller omelett med cottage cheese i. Herlig =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå