Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har et SanDisk minnekort, som rett og slett ikke passer inn i min PC. PCen er en HP, med minnekortleser, som blant annet tar andre minnekort. Over minnekortleseren står det blant annet SD, noe jeg tolker som at et SanDisk skulle passe?

Minnekortet er helt vanlig format, men får det ikke til å passe i leseren. Vet kortet ikke r ødelagt, da det har vært brukt før, i en annen maskin, samt i kamera.

Noen som vet noe om dette? Er det noe spesielt spor kortet skal inn i?

Kjempetakknemmelig for svar!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at jeg har prøvd på ACERmaskin også, men finne ikke noe spor der heller å sette minnekortet i.

Gjest Nedfall
Skrevet

Hei!

Har et SanDisk minnekort, som rett og slett ikke passer inn i min PC. PCen er en HP, med minnekortleser, som blant annet tar andre minnekort. Over minnekortleseren står det blant annet SD, noe jeg tolker som at et SanDisk skulle passe?

Minnekortet er helt vanlig format, men får det ikke til å passe i leseren. Vet kortet ikke r ødelagt, da det har vært brukt før, i en annen maskin, samt i kamera.

Noen som vet noe om dette? Er det noe spesielt spor kortet skal inn i?

Kjempetakknemmelig for svar!! :D

SanDisk er bare en produsent av minnekort. De lager blant annet SD minnekort, men mye annet også.

SD står ikke for SanDisk, men Secure Digital. Se om det står Secure Digital eller SD på kortet ditt, eller bare sammenlign med bilder.

Har du ikke leser for ditt kort (ett kort som sannsynligvis ikke er ett Secure Digital/SD) i PCen, fins det rimelige minnekortlesere å få kjøpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...