Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegaven til mamma er den jeg sliter mest med hvert år. Jeg vil gjøre alt jeg kan for at hun skal bli glad.

Alt av parfyme, hudpleieprodukter o.l er hun veldig kresen på, og bestiller på nettet for at det skal bli perfekt.. Så jeg vil mest sannsynlig bomme veldig hvis jeg kjøper noe sånt. Hun er veldig glad i å lese, men hver gang jeg kjøper en bok som jeg tror passer til henne, så har hun den fra før av. Huff, jeg blir gal! Jeg kan selvfølgelig kjøpe håndkler, sengetøy i hennes favorittfarger, men klesskapet hennes renner allerede over av dette.. Nei, jeg må sette meg selv i tenkeboksen!

Hva skal dere gi til mammaene deres i år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hva med et gavekort på hudpleieprodukter, massasje, bok etc.? Med et gavekort kan mammaen din velge hva hun selv vil ha, så da slipper du at hun har det fra før. :)

Skrevet

Hva med selvlaget gavekort på en av byens bedre restauranter og gå dit sammen? :)

Skrevet

Bøker er veldig greit for de kan byttes. Moren din klarer jo å se hva du ville gi henne.

Hva med en litt fin ulltrøye for vinteren eller et par gode ullsokker?

Stearinlys i bøtter og spann.

Billetter til teater, konsert mm.

En plante og en rålekker potte som passer hjemme hos henne.

En god kokkekniv.

En cd eller dvd. Den kan jo også byttes.

Dyr vin som passer til bestemt type mat.

Massasje eller aromaterapi.

Hudpleie.

Skrevet

Mamma får gavekort på hudpleie + en bok av meg. Det hun ønsker seg. :)

Gjest idakaroline
Skrevet

Sliter med samme problem selv! Aner ikke hva jeg skal kjøpe til mamma! Hun ønsker seg veldig dyre ting, noe som ikke passer for en student med dårlig råd. Noen tips?

Skrevet

Jeg lurer på om jeg ikke skal kjøpe hudpleieprodukter fra en serie hun bruker (må nesten se an økonomien), ellers så har jeg tenkt litt på kjøkkenutstyr hun mangler, parfyme, bøker.. Får se hva det blir:P

Skrevet

Til mamma i år har jeg bestilt en selvlaget kokebok på matprat.no med personlig forside, forord, egne oppskrifter og så videre, den ble kjempe fin, og en eske med hjemmeladge såper, med jorbær duft. Pene ting som man har lagt sin egen tid i slår aldri feil.

Skrevet

mamma skal få vin, og så skal jeg sjekke ang. noe hud/fotpleie i nærheten ved der hun bor.

Og hun bør vel få en ny pen-veske, hun hater vesker, men når hun skal på noe bør hun ha med seg noe annet enn ryggsekk vel...

Gjest tingeling
Skrevet

Hvor fant du kokeboken på matprat. Kjempe kult tips men finner ikke

Skrevet

Hvis hun liker å lese, kanskje hun har en favorittstol der hun sitter å leser? Jeg tenkte på å fornye følelsen for henne, men nytt pledd til stolen/sofanen, kanskje matchende pute. Ny kjekk tekopp om hun koser seg med te/kaffe.

Skrevet

Tenkte å kjøpe digital fotoramme i år, og ein minnepenn med ei rekke bilder frå det siste året. I tillegg får ho ei fotobok med bilder får hestane.

Skrevet

Jeg har hatt stor suksess med å gi mor turutstyr de siste årene. Det hun har er utslitt og fra 70-tallet, så hun blir veldig glad for sjansen til å bytte det ut.

Skrevet

Scrapbook med bilder av familien og opplevelser dere har delt sammen? Det vet jeg at moren min ønsker seg.

Skrevet (endret)

Har sett en bra glutenfri kokebok jeg har lyst til å kjøpe til henne - hun har nemlig en kjæreste med cøliaki også skal jeg i allefall kjøpe noen smikefjernerpads som hun bare får tak i på et parfymeri i Bogstadveien og kanskje et gavekort et eller annet sted..

Jeg syns det er MYE vanskeligere med pappa faktisk.

Endret av Suzy
Skrevet

Hva med et abonnement på et blad hun liker? Så har hun glede av det gjennom hele året :-)

Skrevet

Min mor skal få yogamatte og pilates-dvd i år. Hun er egentlig alltid fornøyd med hva som helst, og ønsker seg aldri noe.

Svigisene og min far er mye verre å kjøpe til. Er litt lei av å høre at de ønsker seg snille barn/barnebarn ;) Jeg har jo ingen fantasi eller kreativitet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...