AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 Hei! Jeg er snart i 30-årene, og har aldri før brukt antialdrings-kremer. Men nå som jeg begynner å se tegn til rynker, har jeg tenkt å investere i en bra ansiktskrem og en bra øyekrem. Jeg har svært lys hud, har blandingshud tørr/normal- føles ofte stram om jeg ikke får nok fukt, men om det blir FOR mye fukt, begynner huden min å klø.. Jeg er imot dyretesting, og har frem til nå brukt weleda's almond ansiktskrem og ansiktskrem vitamin e fra body shop. Jeg gjorde litt research, og leste at Clarins skulle være bra! multi active day cream med spf 15 og eye contour balm er de jeg hadde tenkt på- er det noen som har prøvd dem? og funker de mot rynker, eller er det bare tull? Clarins er et dyrt merke, men de bruker bare naturlige planteprodukter, samt at de ikke tester på dyr. Om noen har erfaring med Clarins, eller tips om andre, bedre merker og kremer, hadde jeg satt pris på ditt svar!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg prøvde Clarins for noen år siden, men jeg har jo sluttet uten at jeg helt husker hvorfor så jeg ble nok ikke overbevist. Produktene lukter i hvert fall godt mener jeg å huske. Selv bruker jeg produkter med hyaulronsyre og retinol som skal være bra mot aldringstegn (er 32), og er godt fornøyd med disse. Hvis du googler litt på aktive ingredienser så er det mye informasjon å finne der ute. Jeg tror det er bedre å fokusere på de aktive ingrediensene enn produsenten, da er det i hvert fall lettere å finne et sted å starte.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Decléor har mye bra, tester heller ikke på dyr.. :D Eller så bør du bruke kremer proppet med antioksidanter =) Skrev et innlegg om dette nå nylig hvis du vil lese?! yasi.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå