miafata Skrevet 27. oktober 2010 #1 Skrevet 27. oktober 2010 hei. jeg har i et par år farget håret mitt mørkebrunt, jeg har skulderlangt hår, og håret mitt vokser så innmari fort! jeg er kjempelei av å farge etterveksten, jeg må gjøre det 1 gang pr uke! jeg har naturlig brunrødt hår, men når jeg farger det mørkebrunt, ser etterveksten min helt gulerotfarga ut. altså, ingen bra kontrast.. jeg farget det blondt en periode, og da ble etterveksten min mer mørk- det så mer flatterende ut, og jeg trengte ikke farge etterveksten hver andre uke, selv om håret mitt vokser så fort. det så helt ok ut med kontrasten fra blondt, brunrødt da, fordi håret mitt så mer brunt enn rødt ut i kontrast til det blonde. så altså, jeg vil gjerne ha en farge som tillater meg å ha en millimeter ettervekst, og jeg har funnet ut at for mørke bruntoner får min ettervekst til å se oransje ut, noe jeg syns ser ganske jævlig ut.. SÅ: jeg har funnet ut at jeg vil ha det rødt igjen, faktisk! og jeg har hørt at når man avfarger det hjemme, kan det bli ganske gulerotfarga- men er det noen som vet om det kan være ok for meg, som vil ha det rødt uansett? tenkte jo uansett å legge en rød farge over, og deretter kan mitt naturlige hår vokse seg ut igjen. noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå