Gjest Eventyr3 Skrevet 27. oktober 2010 #21 Skrevet 27. oktober 2010 Så hvis du kommer hjem fra en lang dag på jobb, er utslitt og bare vil slappe av litt, hadde du vært heeeelt med hvis mannen sa "sug meg, kjære"? Det er noe som heter selvutslettende vet du. Du skal jo ikke gjøre noe du egentlig ikke vil bare fordi noen andre vil at du skal det. TS, jeg synes også du bør snakke med ham. Hvis dette er en travel periode for deg og du ikke føler deg i humør/ikke har overskudd til det, så kan du jo forklare for mannen din og evt jobbe med å få lysten tilbake. Han vil sikkert ikke at du skal gjøre det hvis du blir "tvunget" eller presset til det, og egentlig ikke har lyst selv. Som om jeg skulle ha sagt det selv, men uansett, enig.
Gjest Max Skrevet 27. oktober 2010 #22 Skrevet 27. oktober 2010 Damer altså, alltid så mye dersom, hvis, så fremt, i fall...ting må "stemme" osv., bla bla bla bla. Ta nå og sug mannen din i kveld, det fortjener han helt sikkert. 1
Gjest Eurodice Skrevet 27. oktober 2010 #23 Skrevet 27. oktober 2010 Damer altså, alltid så mye dersom, hvis, så fremt, i fall...ting må "stemme" osv., bla bla bla bla. Ta nå og sug mannen din i kveld, det fortjener han helt sikkert. Ville du slikket en dame hvis du var sliten og uopplagt og heller ville sove?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #24 Skrevet 27. oktober 2010 Ville du slikket en dame hvis du var sliten og uopplagt og heller ville sove? Schlafen? Nein, nein, schlicherei!
Gjest KateW Skrevet 28. oktober 2010 #25 Skrevet 28. oktober 2010 Så hvis du kommer hjem fra en lang dag på jobb, er utslitt og bare vil slappe av litt, hadde du vært heeeelt med hvis mannen sa "sug meg, kjære"? Det er noe som heter selvutslettende vet du. Du skal jo ikke gjøre noe du egentlig ikke vil bare fordi noen andre vil at du skal det. Ja, det hadde jeg, og nei det er ikke selvutslettende. Jeg vet at det ikke er noe som gir meg mere energi enn å ha sex. Og det er ingenting som tenner meg mer enn å gi mannen nytelse. Dette er altså FOR MEG en vinn vinn situasjon. Han er kåt, jeg blir kåt, vi har sex, jeg får energi og er jeg sliten blir jeg opplagt. Dog påpeker jeg hele tiden at vi er forskjellige. Det er klart at noen vil føle det som tvang om mannen spør om sex når man er sliten, jeg gjør ikke det. Føles det som tvang gjør man det ikke, jeg føler det ikke som tvang, jeg gjør det. Og nei, Eventyr, jeg heter ikke Anna Anka, jeg ber ikke om penger for en sugejobb. Jeg gjør det fordi det gleder MEG: 3
Gjest caramiacaramella Skrevet 28. oktober 2010 #26 Skrevet 28. oktober 2010 Ja, det hadde jeg, og nei det er ikke selvutslettende. Jeg vet at det ikke er noe som gir meg mere energi enn å ha sex. Og det er ingenting som tenner meg mer enn å gi mannen nytelse. Dette er altså FOR MEG en vinn vinn situasjon. Han er kåt, jeg blir kåt, vi har sex, jeg får energi og er jeg sliten blir jeg opplagt. Dog påpeker jeg hele tiden at vi er forskjellige. Det er klart at noen vil føle det som tvang om mannen spør om sex når man er sliten, jeg gjør ikke det. Føles det som tvang gjør man det ikke, jeg føler det ikke som tvang, jeg gjør det. Og nei, Eventyr, jeg heter ikke Anna Anka, jeg ber ikke om penger for en sugejobb. Jeg gjør det fordi det gleder MEG: Jaja, folk er forskjellige. For meg er det helt motsatt! Men våre motstridende holdninger til dette har jo uansett ikke så mye med TS' problemstilling å gjøre, så vi får la det ligge.
Stinelin Skrevet 28. oktober 2010 #27 Skrevet 28. oktober 2010 Damer altså, alltid så mye dersom, hvis, så fremt, i fall...ting må "stemme" osv., bla bla bla bla. Ta nå og sug mannen din i kveld, det fortjener han helt sikkert. Ja, det hadde jeg, og nei det er ikke selvutslettende. Jeg vet at det ikke er noe som gir meg mere energi enn å ha sex. Og det er ingenting som tenner meg mer enn å gi mannen nytelse. Dette er altså FOR MEG en vinn vinn situasjon. Han er kåt, jeg blir kåt, vi har sex, jeg får energi og er jeg sliten blir jeg opplagt. Dog påpeker jeg hele tiden at vi er forskjellige. Det er klart at noen vil føle det som tvang om mannen spør om sex når man er sliten, jeg gjør ikke det. Føles det som tvang gjør man det ikke, jeg føler det ikke som tvang, jeg gjør det.
Gjest KateW Skrevet 29. oktober 2010 #28 Skrevet 29. oktober 2010 Jaja, folk er forskjellige. For meg er det helt motsatt! Men våre motstridende holdninger til dette har jo uansett ikke så mye med TS' problemstilling å gjøre, så vi får la det ligge. Derfor jeg også presiserte det med forskjeller. OG det som fungerer for meg, fungerer kansjke ikke for deg, og for deg ikke for TS. TS, du må rett og slett snakke med mannen din om dette, og se om du ikke klarer å finne tilbake til lysten igjen, selv om du er sliten? Tenke på hva som gjorde at du tente før?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå