Gå til innhold

Mannen klager..

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morges sa mannen min til meg at nå er det snart en mnd. siden sist jeg sugde ham. Jeg ble litt paff, og spurte om han drev på å telte dagene siden sist. Neida, han kom bare på det. Vi har vært sammen i over et år. Han sa at "før" så kunne han våkne opp å bli sugd, og det var bare herlig. Vi har hatt god "vanlig" sex hele tiden. Føler meg litt sånn "ikke flink kone" nå plutselig etter å ha fått den kommentaren. Går her og tenker på om jeg må suge ham når han kommer fra jobb, bare for å gjøre ham happy. Han lurte til og med på om jeg ikke var glad i ham lenger.. For min del, så blir det tvangssuging, har mensen og kommer ikke til å ha noe glede av det hele. Men jeg er jo glad i mannen min, og vil ikke at han skal tro jeg er lei av ham seksuelt. Det er jeg ikke. Det har bare blitt sånn,- travle hverdager og sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis ham innlegget ditt. Det gjør det hele ærlig og viser ham hva du tenker om saken. Ikke sug ham bare fordi han sa det.

Skrevet

Ta deg en lollipop eller vannis ssamtidig, spis/slikk den mens du suger ham, smaker det iallefall godt mens du suger ham ;)

Gjest Idamarte
Skrevet

Han mener helt sikkert ikke at du skal "tvangssuge" ham. Tenk litt over hvorfor du likte å gjøre det før, kanskje lyssten våkner til live igjen. Det er da ikke negativt at han savner det :)

• Liker 1
Skrevet

Dersom dette er noe du har gjort, og likt, før, så kanskje forsåvidt skjønne at han savner det når det blir borte. ;)

Mener av den grunn IKKE at du ikke er en god kone. Men dersom dere har bra sex og tenner på hverandre, og det faktisk bare er hverdagen som har for mye jag og mas, kanskje dere skal snakke litt om det slik at både han og du forstår hva slike endringer gjør med den andre?

du tenker sikkert ikke noe særlig over at det er lenge siden, ikke fordi du bevisst velger å IKKE suge ham, men bare fordi det kanskje ikke betyr like mye for deg.

Han savner det, og begynner å lure på om det er noe galt siden du har sluttet å gjøre det, det skaper en usikkerhet hos deg.

Når dere tydeligvis bare nevner det for hverandre, uten å snakke om det, så skaper det utrygghet hos begge.

Jeg synes IKKE du skal suge ham så lenge du ikke har lyst!!! Men kanskje du kan tenke litt på hvorfor du har likt det før og ikke har lyst nå? og om det er noe dere kan gjøre for å finne tilbake tiden og lysten til å gjøre litt annet en den vanlige sexen, innimellom?

bare noen tanker.

• Liker 2
Gjest MikeWaters
Skrevet

Det har bare blitt sånn,- travle hverdager og sånn..

Det blir nok ikke noe mindre av de mer årene, snakk sammen dere, og da helst før en av dere føler seg "ignorert".

Sett sex på dagsorden, den dagen dere slutter å være gode med hverandre er de ofte for sent!

Når det er sagt, så skal du ikke suge ham hvis du ikke har lyst, men han kan ikke lese tankene dine, så kommunikasjon er nøkkelen :)

Skrevet

Men er ikke det at han blir glad av det grunn nok til å gjøre det?

• Liker 4
Gjest genialt
Skrevet

Helt perfekt svar! Sånn jeg tenker også, det som tenner meg er jo at dama blir glad når jeg gjør det for henne!

Denne egoismen som foregår i så mange forhold, der folk kun tenker på seg selv, og hva "Jeg" får ut av det, ingen nestekjærlighet der ute virker det som...

Faen altså KateW, jeg er en av disse anonyme mannfolka som er her inne og snoker på KG heeele tia, og KateW har alltid de beste svarene!

:)

Skrevet

Gir han deg tilsvarende da? Er det av og til greit at du legger hodet tilbake og bare nyter uten å gi?

Skrevet

Helt perfekt svar! Sånn jeg tenker også, det som tenner meg er jo at dama blir glad når jeg gjør det for henne!

Denne egoismen som foregår i så mange forhold, der folk kun tenker på seg selv, og hva "Jeg" får ut av det, ingen nestekjærlighet der ute virker det som...

Faen altså KateW, jeg er en av disse anonyme mannfolka som er her inne og snoker på KG heeele tia, og KateW har alltid de beste svarene!

:)

:sjenert: Takk. Du får sende meg en PM; da... :ler:

Dog vet jeg at ikke alle er enig med meg, og at det da oppleves som tvang osv. For meg er gleden i å glede, og jeg vet at folk ser ulikt på den definisjonen.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha glede av det selv om du har mensen? Det er jo dritdigg å suge! Dessuten er det noen menn som bryr seg fint lite om du har mensen.

• Liker 2
Skrevet

Nei, fordi det finnes mange måter å gjøre en mann glad på. Og om jeg ikke liker å suge så gjør jeg ikke det bare fordi han har lyst og ville blitt glad. Viktig å føle seg komfortabel selv også..

Gjest Idamarte
Skrevet

Jeg vil ikke at noen skal tvinge meg til å gjøre noe jeg ikke har lyst til, men jeg "tvinger" gjerne meg selv litt... Om jeg i utgangspunktet ikke har lyst, kan jeg jobbe med meg selv for å komme i varmen.

Skrevet

Nei, fordi det finnes mange måter å gjøre en mann glad på. Og om jeg ikke liker å suge så gjør jeg ikke det bare fordi han har lyst og ville blitt glad. Viktig å føle seg komfortabel selv også..

Som nevnt over, der er vi forskjellige. Det å vite at det jeg gjør tenner partner maksimalt, både tenner meg, og føles komfortabelt.

Skrevet

Klart det gjør det, og ingen sier vel man skal tvinge seg til å gjøre noe man virkelig ikke vil.

Men jeg fikk inntrykk av at ts har sugd sin mann tidligere, det er vel derfor han kanskje tror hun også synes det er deilig?

Og hennes svar er ikke at hun ikke vil suge, men at tidsklemma gjør sitt inntog.

Og at hun ikke får noe utav det selv nå fordi hun har mensen...

Jeg liker forøvrig å suge, men har opplevd i perioder at jeg ikke har hatt lyst. Når mannen DA spør etter det/klager, så kan jeg nok få en negativ følelse i forhold til det, fordi jeg føler at det plutselig er noe jeg "må".. DET skaper ikke noe gode tanker om det og kan gjøre vondt værre. Derfor tror jeg det er viktig å snakke sammen om det, klargjøre at det verken er han som er feil, eller hun som må gjøre ting hun ikke vil.

Jeg kan godt gjøre noe fordi han nyter det, men jeg vil ikke ALLTID gjøre ting kun fordi han liker det, dersom jeg ikke har lyst, vil jeg ikke gjøre det. Og om en mann da "presser", så mister jeg lysten rett og slett fordi jeg ikke forstår hvordan han kan tenne på å be meg gjøre noe han vet jeg ikke har lyst til.

Hadde ikke han hatt lyst til å gå ned på meg, så hadde jeg faktisk ikke villet at han skulle det heller! Jeg vil at sexen skal være noe vi begge nyter, hver gang! (storkrevende, jeg vet.)

Skrevet

Hadde ikke han hatt lyst til å gå ned på meg, så hadde jeg faktisk ikke villet at han skulle det heller! Jeg vil at sexen skal være noe vi begge nyter, hver gang! (storkrevende, jeg vet.)

Enig! Det er IKKE godt om han virker som om han ikke vil. Da er det stress. Stress, stress, stress.

Skrevet

Mitt poeng er at når HAN vil, så vil jeg. Det er hans glede som er min motivasjon.

• Liker 2
Skrevet

Der er vi som du sier forskjellig KateW, og det er jo greit.

jeg får MASSE motivasjon og storkoser meg med å kunne gjøre noe for ham som han nyter, men det er ikke alltid det alene er nok til at jeg får lyst.

Det at jeg ikke har lyst, kan faktisk ikke ha noe med han å gjøre i det hele tatt, men komme av helt andre ting. Og da er det ikke alltid nok at han ville likt det om jeg hadde hatt lyst.

heldigvis er den toveis, han kan godt ha noe på hjernen som gjør at han ikke har lyst selv om jeg er superkåt, og da har jeg ikke lyst at han skal ha det bare for min del. Selv om jeg VET at han elsker å gjøre det godt for meg.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Heter du anna anka?

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Mitt poeng er at når HAN vil, så vil jeg. Det er hans glede som er min motivasjon.

Så hvis du kommer hjem fra en lang dag på jobb, er utslitt og bare vil slappe av litt, hadde du vært heeeelt med hvis mannen sa "sug meg, kjære"? Det er noe som heter selvutslettende vet du. Du skal jo ikke gjøre noe du egentlig ikke vil bare fordi noen andre vil at du skal det.

TS, jeg synes også du bør snakke med ham. Hvis dette er en travel periode for deg og du ikke føler deg i humør/ikke har overskudd til det, så kan du jo forklare for mannen din og evt jobbe med å få lysten tilbake. Han vil sikkert ikke at du skal gjøre det hvis du blir "tvunget" eller presset til det, og egentlig ikke har lyst selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...