Gå til innhold

Jeg drømmer så ofte at kjæresten min er utro!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva betyr det? At jeg er veldig redd for å miste ham? Han har såret med ganske mye i fortiden, og jeg har såret ham. Det er så slitsomt å drømme slike ting! Våkner om morgenen og er kjempesint eller lei meg. *sukk* Jeg blir sprø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Det kan vel være at det er frykten din som kommer til ordet i drømmene. Men ofte er jo drømmene symbolske. Det kan være et uttrykk for at du ikke helt vet hvor du har ham, at du er usikker på ham, at du "ønsker" han skal gjøre noe slik at du "får rett" i dine bange anelser, at du ønsker en konfrontasjon med ham, eller at du selv har lyst til å være utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om drømmene dine betyr noe i den forstand, annet enn at dette er noe som surrer å går i bakhodet ditt. Og det er lett forståelig hvis han har såret deg tidligere. Om du er redd for å miste han vet jeg ikke, men hvis du er gla i han kan jeg godt forstå at du er redd for å miste han. Ingen liker å miste noen en er glad i. Og denne frykten vil være større hvis han på noe måte har såret deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være et uttrykk for at du ikke helt vet hvor du har ham, at du er usikker på ham,

Tar meg friheten å quote Embla s og nikke.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakset fra www.droemmetydning.com:

Utro

Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betyr ingenting, drømmer er bare løpsk fantasi. Har du det bra med typen så hold deg sammen med han, har du det ikke bra så prøv å ordne det som skurrer og funker det ikke så finn ny.

Du har bare ett liv så bruk det sånn at du har det bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er i ferd med å utdanne meg til aromamassør, og drømte i natt at min samboer skiftet meg ut til fordel for en annen massør!!

Hva betyr dette da? Er jeg redd for ikke å bli flink nok eller kan det være noen annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

venninnen min har sånne drømmer hver natt, men det betyr ikke noe alikevel. forholdet er helt supert,så jeg ville ikke langt for mye i drømmene dine..

håper du snart drømmer om andre ting da :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...