Gå til innhold

Er dette en pen mage?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal være galt å foretrekke en mage over en annen. Selv har jeg nok litt rundere mage enn jeg selv ønsker, og jeg synes en normalt slank mage med muskler er penere enn en uten spesielt mye muskler. Er bare ikke så glad i de ekstreme ytterkantene: for tynne, for tykke, eller for muskuløse er ikke det jeg finner estetisk pent. Det er smak og behag, og så lenge man ikke ser ned på mennesker eller behandler dem annerledes pga utseende, så er det ikke noe galt med det. Vi har alle preferanser, og heldigvis er de forskjellig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den er dritfin! Skulle gitt MYE for en sånn kropp....

Skrevet

Her bla.

Kan du være litt mer spesifikk enn Google? Å linke til et google-søk, er ikke stort bedre enn å si "google det, da, vel". Flekk heller frem noen konkrete linker som sier at idrettsutøvere er mer utsatt for sykdommer enn normalbefolkninga.

Skrevet

Kan du være litt mer spesifikk enn Google? Å linke til et google-søk, er ikke stort bedre enn å si "google det, da, vel". Flekk heller frem noen konkrete linker som sier at idrettsutøvere er mer utsatt for sykdommer enn normalbefolkninga.

Hard trening bryter ned kroppen, så hvis man utsettes for virus ol. når kroppen er igang med å bygge seg opp igjen, så kan kroppen få problemer med å beskytte mot virusene i tillegg.
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Så lenge DU er fornøyd med magen din har det vel ikke noe å si hva andre synes? : )

Synes du ikke den er litt hul etter en tråd på mangfoldige sider der en sånn mage blir sett på som ufeminin?

Endret av Blondie65
Skrevet

Nei her svaret fra oss her hjemme :) Finere han helt til høyre.. :fnise:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt magen hennes :)

Skrevet

Så det bildet tidligere i dag. Jeg trodde det var snakk om herrehåndball, helt til jeg fikk se ansiktet hennes.

Skrevet

Nydelig mage! Sånn vil jeg ha!

Gjest Eurodice
Skrevet

Her var det i overkant mye muskler til at jeg synes det var særlig pent på en damemage.

Skrevet

Dette var for mandig for meg, altså.

Skrevet

Å så misunnelig.

Skrevet (endret)

Alt for mye muskler. Sånna mager er fine på menn men ikke på kvinner.

Endret av smalls
  • Liker 1
Skrevet

Jenter skal være myke syns jeg da:)

Men,vær sin smak:)

Skrevet

Blir litt for mye definerte muskler for meg. :)

Skrevet

jaaa.. jo, nei. ikke SÅ mye muskler. det blir ikke så fint. men jeg liker at dem har litt muskler da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...