Gå til innhold

Er dette en pen mage?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes magen hennes er pen jeg, kanskje hun flexer på bildet, ser vel litt mer "normal" ut ellers tenker jeg.

Herlig jente, håper hun vinner individuelt gull i VM, Bjørgen tok jo så mye i OL.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg synes ikke det er så pent med slik mage på jenter. Jeg synes rett og slett at det blir for maskulint.

Skrevet

Herlig mage. Johaug representerer det norskek vinner burde etterstrebe.

Skjønner at det er få positive her. Når man selv har vvalker blir ikke andres veltrenhet særlig godt mottatt.

Skrevet

Pen jente, pen mage! :)

Jeg liker mye bedre den magen enn kulemage (både gravidmage og ikke-gravid mage). Synes ikke vaskeballer er noe fint.

Skrevet

Hun har sikkert bruk for den magen i idretten sin, men jeg syns ikke den er spesielt pen å se på nei.

Skrevet

Jeg var på god vei mot en sånn mage for 3 år siden. Musklene var begynt å stikke fram, og med store pupper i tillegg som ikke gikk bort når jeg trente (ligger i familien), så syns jeg selv at det begynte å se ganske dumt ut. Derfor valgte jeg selv å slutte med all magetrening. Nå har jeg ikke helt flat mage, og kunne ikke vært mer fornøyd :) Mye mer kvinnelig føler jeg, og kjæresten syns ikke magemuskler på kvinner er pent.... ^^,

Skrevet

Hun har en mage som jeg ihvertfall misunner!

Skrevet

Jeg var på god vei mot en sånn mage for 3 år siden. Musklene var begynt å stikke fram, og med store pupper i tillegg som ikke gikk bort når jeg trente (ligger i familien), så syns jeg selv at det begynte å se ganske dumt ut. Derfor valgte jeg selv å slutte med all magetrening. Nå har jeg ikke helt flat mage, og kunne ikke vært mer fornøyd :) Mye mer kvinnelig føler jeg, og kjæresten syns ikke magemuskler på kvinner er pent.... ^^,

Hvordan du får Johaugs mage til å være lite kvinnelig er vanskelig å forstå.

At det for de fleste kvinner i Norge ikke er mulig, i lys av lavt aktivitetsnivå og dårlig kosthold, er umulig å få en slik mage, kan jeg gå med på - men at den representerer noe ufeminint? Jeg vil heller påstå det er lite feminint (les: ukvinnelig) å ikke ta bedre vare på kroppen sin.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

En mage med veldefinerte musklet er verken kvinnelig eller mannlig sånn egentlig. Den er resultat at iherdig trening. Det gjør henne ikke ufeminin. Synes hun er flott :)

Skrevet (endret)

Hvordan du får Johaugs mage til å være lite kvinnelig er vanskelig å forstå.

At det for de fleste kvinner i Norge ikke er mulig, i lys av lavt aktivitetsnivå og dårlig kosthold, er umulig å få en slik mage, kan jeg gå med på - men at den representerer noe ufeminint? Jeg vil heller påstå det er lite feminint (les: ukvinnelig) å ikke ta bedre vare på kroppen sin.

Generelt så forbindes vel ikke "kvinnelighet" med sixpack mage, blodårer og "ihjel" trente pupper. Marit Bjørgen f.eks. ser jo mer ut som en veltrent kvinnelige bodybuilder, og hun er jo breiere og har mer musklatur enn kanskje 80% av norges menn.. I alle fall ikke det jeg forbinder med kvinnelighet.

Ta bedre vare på kroppen sin kan vel diskuteres. I utg.p. sies det at det ikke er sunt for jenter å ha en så lav fettprosent at de har en blodmarkert sixpack. Disse topp idretsutøveren som trener seg til nedsatt lungekapasitet og astma, eller presser seg så hardt i konkurranse og trening (f.eks. Elofsen) at de rett og slett ødelegger kroppen sin, og jevnt og trutt trener 2 ganger daglig bør neppe være noe forbilde/mal å vurdere seg opp imot når man skal vurdere om man "tar vare på kroppen sin".

Endret av kristian82
Skrevet

Utrolig fin mage, skulle mer enn gjerne hatt en slik mage selv!!! Og dere menn som ikke synes dette er pent, er dere lite trente selv? Ser flere menn i kroppsbygger miljøet som elsker slike kropper slik som Johaugs!

• Liker 1
Skrevet

Heller dét enn sjokolade og pølser hver dag, og et aktivitetsnivå som knapt tangerer 5 minutters gange i løpet av en hel dag.

Selv om folk bor 5 minutter fra butikken, tar de like gjerne bilen for å kjøpe en liten boks rømme.

Folk er latterlige.

• Liker 1
Skrevet

Utrolig fin mage, skulle mer enn gjerne hatt en slik mage selv!!! Og dere menn som ikke synes dette er pent, er dere lite trente selv? Ser flere menn i kroppsbygger miljøet som elsker slike kropper slik som Johaugs!

Ja, sikkert mange i kroppsbyggermiljøet som liker sånt, men hvor stort er dette kroppsbyggermiljøet egentlig da? :arwen:

Heller dét enn sjokolade og pølser hver dag, og et aktivitetsnivå som knapt tangerer 5 minutters gange i løpet av en hel dag.

Selv om folk bor 5 minutter fra butikken, tar de like gjerne bilen for å kjøpe en liten boks rømme.

Folk er latterlige.

Det beste er kanskje mer en mellomting.

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg syns ikke hun er så spesielt pen, og når jeg ser det bilde der så må jeg si at det er altfor lite fett på den dama! Tenk å kose med en sånn dame, det må da bli vledig hardt. Liker spreke (må absolutt ikke være sportidiot :fnise: ) og myke damer, jeg. De er så gode å ta på :sjenert:

Skrevet

Åja? Hva er egentlig så naturlig med å presse kroppen til det ytterste, slik toppidrettsutøvere gjør? :roll: Bare se hvor lett de blir syke for eksempel.

Thereses mage ser direkte overtrent og usunn ut. Den er rett og slett vulgær. Fysj.

Hvor har du det fra at de lett blir syke, da?

Hver sin smak, men jeg syns en ellers pen jente med hardbody er rett sexy. Og Johaug er definitivt en tetledende lakris, en veritabel skibabe, en skikkelig lekkerbisken, som også går for gull.

• Liker 1
Skrevet

Nå liker jeg muskler også på damer, og jeg synes denne magen er kanonflott! At det er mulig! Hele dama er rå, og magen trekker så absolutt ikke ned!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...