AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #21 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er ikke feit og ikke misunnelig. Jeg syns bare ikke den magen er noe fin.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 27. oktober 2010 #22 Skrevet 27. oktober 2010 http://www.seher.no/854546/therese-johaug-viser-supermagen-paa-tv Personlig syns jeg det er for mye muskler. Sikkert pent og stramt når hun slapper av, men dette bildet var rett og slett mandig (bare magen, ikke jenta) og for hardt og klumpete. Jeg likte den ikke! Nei sånne mager er kun fint på gutter 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #23 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg synes ikke det er en pen mage. Nei jeg er ikke overhode ikke sjalu hvis noen skulle anklage meg for det. Må da være lov å synes at noe ikke er pent uten å bli kalt for sjalu!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #24 Skrevet 27. oktober 2010 Helt enig. Hun er kjempeflott! Aner en viss misunnelse blant småfeite KG damer. alltid kommer den samme, gamle leksa der- bare fordi man har en annen mening, så er man sjalu, tåpelig argument 1
Gjest BabyBlue Skrevet 27. oktober 2010 #25 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg synes den var i overkant markert, og ønsker meg ikke en eksakt kopi av magen hennes som sikkert mange andre gjør, men det er i hvert fall synelig at hun er veldig fysisk aktiv : ) Stram og fin mage er vel og bra, men personlig hadde jeg ikke trivdes med så ekstreme muskler som hun har
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #26 Skrevet 27. oktober 2010 Et det noen spesiell grunn til denne poengløse PR-kåtheten annet enn at "Therese" får oppmerksomhet fra noen hun ikke kjenner på nett, blant mange, på KG? Ganske irriterende med ukjente privatfolks sykelige oppmerksomhetsbehov.
mp84 Skrevet 27. oktober 2010 #27 Skrevet 27. oktober 2010 egentlig litt vanskelig spørsmål å stille.. smaken er jo som baken! den er delt i to :D personlig syns jeg det var en pen mage, men den passet ikke til det jeg anser som "den perfekte kvinnekropp".. dvs slank, men for mye markerte muskler... Hadde det vært en mannemage derimot :D
::Rosalita:: Skrevet 27. oktober 2010 #28 Skrevet 27. oktober 2010 Javisst er hun veltrent, søt jente. I mine øyne er den magen altfor markert til at den er estetisk pen å se på.
kristian82 Skrevet 27. oktober 2010 #29 Skrevet 27. oktober 2010 http://www.seher.no/854546/therese-johaug-viser-supermagen-paa-tv Personlig syns jeg det er for mye muskler. Sikkert pent og stramt når hun slapper av, men dette bildet var rett og slett mandig (bare magen, ikke jenta) og for hardt og klumpete. Jeg likte den ikke! Jeg syns det absolutt ikke er pent. Vært langt penere med en mer normal mage/heller med fett 3 kg for mye. Minner jo bare om en yber veltrent mann. 1
cilipili Skrevet 27. oktober 2010 #30 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg synes ikke slike mager er fine på menn engang 2
Gjest Eurodice Skrevet 27. oktober 2010 #31 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg vet nesten ikke om jeg tør si det jeg, men mitt mageparti er ganske maken. Det er ikke så markerte muskler som på denne jenta, men de er ganske synlige. Dessuten er jeg en del år eldre enn henne, også. Det har vel også noe å si. 1
Gjest Badabing Skrevet 28. oktober 2010 #32 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg synes absolutt hun har en fin mage, selv om jeg ikke synes sånne mager er de fineste magene Det finnes mange typer fine mager, og dette er en av dem. Den aller fineste magetypen synes jeg er den flate, med kun svak markering av muskler: http://tinaels.blogg.no/1232219560_slik_blir_magen_flat.html
Mann 42 Skrevet 29. oktober 2010 #33 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg syns egentlig det er et litt merkelig spørsmål. "Er dette en pen mage?" Det er iallfall en jævlig pen jente. Og det trekker ikke akkurat ned at hun er en gjennomtrent skiløper. Det er sånn kroppen blir når man tar ut alt på en naturlig måte. Jeg syns det er fint. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 29. oktober 2010 #34 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vet nesten ikke om jeg tør si det jeg, men mitt mageparti er ganske maken. Det er ikke så markerte muskler som på denne jenta, men de er ganske synlige. Dessuten er jeg en del år eldre enn henne, også. Det har vel også noe å si. Så lenge DU er fornøyd med magen din har det vel ikke noe å si hva andre synes? : )
Rararara Skrevet 29. oktober 2010 #35 Skrevet 29. oktober 2010 Utrolig flott mage! Hun er jo veldig godt trent, det er tydelig Hadde jeg skulle "valgt" en mage på meg selv hadde jeg valgt en mindre muskuløs mage men flat. Personlig synes jeg deter mykere og penere.. Men fy søren hun hadde en utrolig veltrenet og flott mage!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #36 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ville myye heller hatt hennes mage enn min egen, men helst en helt vanlig flat søt mage
Tinker8ell Skrevet 29. oktober 2010 #37 Skrevet 29. oktober 2010 ikke fint! tenk om hun bare hadde sluttet å trene magemusklene - så fin hun hadde blitt ^^ Men igjen så trenger hun dem vel til sporten sin...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #38 Skrevet 29. oktober 2010 Det er sånn kroppen blir når man tar ut alt på en naturlig måte. Jeg syns det er fint. Åja? Hva er egentlig så naturlig med å presse kroppen til det ytterste, slik toppidrettsutøvere gjør? Bare se hvor lett de blir syke for eksempel. Thereses mage ser direkte overtrent og usunn ut. Den er rett og slett vulgær. Fysj. 1
Gjest Eurodice Skrevet 29. oktober 2010 #39 Skrevet 29. oktober 2010 Så lenge DU er fornøyd med magen din har det vel ikke noe å si hva andre synes? : ) Nei, det er sant. Men når jeg leser at flere menn her synes det ser ulekkert ut, får jeg tanker om at menn som jeg har vært i "nærkontakt" med, kanskje synes magen min er for hard, og er hensynsfulle nok til ikke å si det .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå