Gå til innhold

Er dette en pen mage?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nah, for mye muskler! Vikke dama skal ha mer muskler enn meg da, haha

Skrevet

Jeg er mann, blir ikke tent av den magen. Ser for meg en yngre swartzenegger når jeg ser den.

• Liker 1
Skrevet

Omg sikkelig unaturlig ekkelt ser ut som en mann uff ikke mye feminin hun der.En mage de fleste drømmer om du hahahaha.Vil heller fakktisk ha mine love handels enn det der:)

• Liker 1
Skrevet

Når jeg scroller ned slik at hodet ikke synes, ligner det mest på en mann i kvinneundertøy (hun har til og med disse strekene ned mot lysken, som jeg trodde det bare var menn som hadde)... Dette er kun pga. magen, for Therese er ellers en svært vakker kvinne med fine former (se bare på bildet til venstre). Hun ser jo skikkelig sunn og sprek ut, men den magen er bare skummel synes jeg.

Skrevet

Skulle likt å ha den magen, men er nok litt bedagelig av meg.. he he

Skrevet

Fin en feil på bildet, magemusklene. Alt for mye i min mening.

Skrevet

Hun er skiløper, og da får man sånn mage. Så sånn sett er den veldig naturlig. Jeg hadde nok ikke flyttet inn på treningssenteret for å skaffe meg sånn mage, men jeg synes det er stilig med kropper hvor det synes at personen er skikkelig fysisk aktiv. Og hun er jo utvilsomt en dyktig skiløper, sikkert mye på grunn av at hun trener så hardt som hun etter bildet å dømme gjør.

• Liker 2
Gjest Anjelika
Skrevet

Hun ser frisk, trent og sporty ut, og det er jo fint på sin måte.

Men det er langt ifra min drømmemage!

Skrevet

Jeg hadde ikke hoppet opp og skreket av missnøye om jeg hadde hatt slik mage.. :sjenert: er litt misunnelig på den, selv om jeg ikke trenger at den er markert også ned mot lysken.

Men så trener hun vel ikke med tanke på om andre liker hvordan magen hennes ser ut heller, det er vel heller en konsekvens av den treningen som må til for at hun skal være så godt på det hun gjør som hun kan.

synes hun er flott jeg! :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg synes ikke det er en stygg mage; det er en fin mage, og jeg håper hun er stolt av den.

Selv har jeg langt fra en sånn mage, og magen min synes jeg er fin nok, den også. Den passer til meg, men jeg er ikke langrennsløper. Også synes jeg hun er skikkelig tøff, og samtidig feminin. Bra dame :)

Skrevet

Wow! Jeg er sjokkert av de negative kommentarene. Dama er jo superflott, og har en imponerende mage!

Skrevet

Hun ser ut som en trent 13-årig gutt...

Men dama er flott da, og jeg tviler på at hun ser sånn ut når hun ikke står og strammer slik som her. ;)

Gjest fiskebolla
Skrevet

En nydelig mage på en nydelig jente!

• Liker 1
Skrevet

Wow! Jeg er sjokkert av de negative kommentarene. Dama er jo superflott, og har en imponerende mage!

Helt enig. Hun er kjempeflott! Aner en viss misunnelse blant småfeite KG damer.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke magen er spesiell fin da den er alt for markert. Samtidig så er det jo bare en konsekvens av at hun driver med idrett på høyt plan.

Skrevet

Nei. Alt for mye muskler. Ikke sexy i det hele tatt

Skrevet

Hun ser ut som en trent 13-årig gutt...

.. hvor vanlig er det at 13 år gamle gutter er veltrente????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...