AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har nettopp truffet en fyr. Vi har møtts 3 ganger og magefølelsen min er blandet. Kjemien og alt var grei, men det er noe som plager meg. Han har sykt mange venner på Facebook, tydeligvis en populær person. Mange jentervenner også! Exen hans var typisk Barbie-jente. Er redd han er useriøs pga dette. Føler jeg lukter hvilken type han er. Veldig omsvermet fyr er ofte player. Jeg ser bra ut selv og jeg må ærlig si at jeg er redd det er det han er ute etter. Jeg er ikke en Barbiejente selv, men utseendemessig kan folk tro det. Jeg er ikke interessert i å være et trofe. Ei heller konkurrere med alle andre om oppmerksomheten. Tror jeg trenger en stødigere, mer jordnær og seriøs fyr jeg kan ha for meg selv. Er ikke spesiellt sjalu, men blir lett usikker på sånne gutter. Ser ikke for meg jeg kan slappe av og falle for en sånn fyr i redsel for å bli såret. Er fast bestemt på å ikke ha sex med han enda, hvis det er det han er ute etter. Føler på meg han har et kobbel med andre jenter han også dater. Er jeg paranoid? Eller burde jeg kuttet han ut når jeg føler sånne ting? Kom nettopp ut av et forhold preget av enormt mye usikkerhet og tillittsvansker, merker jeg er skeptisk til nye gutter. Spesiellt når jeg ser sånne tegn. Jeg vil ikke være sammen med "den kule gutten i klassen", føler litt han er der. Skal også nevnes at han nettopp var russ og kanskje ikke så moden som jeg ønsker en evnt kjæreste skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #2 Del Skrevet 27. oktober 2010 Exen hans var typisk Barbie-jente. Jeg er ikke en Barbiejente selv, men utseendemessig kan folk tro det. Veldig så dømmende du er da? Kanskje eksen han bare er akkurat som deg...????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2010 #3 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Har nettopp truffet en fyr. Vi har møtts 3 ganger og magefølelsen min er blandet. Kjemien og alt var grei, men det er noe som plager meg. Han har sykt mange venner på Facebook, tydeligvis en populær person. Mange jentervenner også! Exen hans var typisk Barbie-jente. Er redd han er useriøs pga dette. Føler jeg lukter hvilken type han er. Veldig omsvermet fyr er ofte player. Jeg ser bra ut selv og jeg må ærlig si at jeg er redd det er det han er ute etter. Jeg er ikke en Barbiejente selv, men utseendemessig kan folk tro det. Jeg er ikke interessert i å være et trofe. Ei heller konkurrere med alle andre om oppmerksomheten. Tror jeg trenger en stødigere, mer jordnær og seriøs fyr jeg kan ha for meg selv. Er ikke spesiellt sjalu, men blir lett usikker på sånne gutter. Ser ikke for meg jeg kan slappe av og falle for en sånn fyr i redsel for å bli såret. Er fast bestemt på å ikke ha sex med han enda, hvis det er det han er ute etter. Føler på meg han har et kobbel med andre jenter han også dater. Er jeg paranoid? Eller burde jeg kuttet han ut når jeg føler sånne ting? Kom nettopp ut av et forhold preget av enormt mye usikkerhet og tillittsvansker, merker jeg er skeptisk til nye gutter. Spesiellt når jeg ser sånne tegn. Jeg vil ikke være sammen med "den kule gutten i klassen", føler litt han er der. Skal også nevnes at han nettopp var russ og kanskje ikke så moden som jeg ønsker en evnt kjæreste skal være. Alt du skriver her forteller meg at det rette for deg er å kutte ham ut og gå videre på din egen vei i livet. Endret 27. oktober 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har nettopp truffet en fyr. Vi har møtts 3 ganger og magefølelsen min er blandet. Kjemien og alt var grei, men det er noe som plager meg. Han har sykt mange venner på Facebook, tydeligvis en populær person. Mange jentervenner også! Exen hans var typisk Barbie-jente. Er redd han er useriøs pga dette. Føler jeg lukter hvilken type han er. Veldig omsvermet fyr er ofte player. Jeg ser bra ut selv og jeg må ærlig si at jeg er redd det er det han er ute etter. Jeg er ikke en Barbiejente selv, men utseendemessig kan folk tro det. Jeg er ikke interessert i å være et trofe. Ei heller konkurrere med alle andre om oppmerksomheten. Tror jeg trenger en stødigere, mer jordnær og seriøs fyr jeg kan ha for meg selv. Er ikke spesiellt sjalu, men blir lett usikker på sånne gutter. Ser ikke for meg jeg kan slappe av og falle for en sånn fyr i redsel for å bli såret. Er fast bestemt på å ikke ha sex med han enda, hvis det er det han er ute etter. Føler på meg han har et kobbel med andre jenter han også dater. Er jeg paranoid? Eller burde jeg kuttet han ut når jeg føler sånne ting? Kom nettopp ut av et forhold preget av enormt mye usikkerhet og tillittsvansker, merker jeg er skeptisk til nye gutter. Spesiellt når jeg ser sånne tegn. Jeg vil ikke være sammen med "den kule gutten i klassen", føler litt han er der. Skal også nevnes at han nettopp var russ og kanskje ikke så moden som jeg ønsker en evnt kjæreste skal være. Du vet, akkurat når videregående er over er det faktisk en god del av de "kule" gutta som får seg dame og beholder henne en god stund. Det skjedde i allefall i min klasse, første seriøse forholdet kommer etter at russetiden er over. Har sikkert noe å gjøre med at man går hele det året og "Ikke skal ha dame i russetiden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #5 Del Skrevet 27. oktober 2010 Æsj, jeg er kanskje fordomsfull, men jeg har liksom en ekkel følelse av at jeg er en av mange. Men kvier meg for å droppe han før jeg blir skikkelig kjent med han. Jeg holder i alle fall igjen på følelsene kjenner jeg, på godt og vondt. Vil ikke falle også bli såret. Men det utvikler seg sakte når jeg er så kald... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #6 Del Skrevet 27. oktober 2010 Æsj, jeg er kanskje fordomsfull, men jeg har liksom en ekkel følelse av at jeg er en av mange. Men kvier meg for å droppe han før jeg blir skikkelig kjent med han. Jeg holder i alle fall igjen på følelsene kjenner jeg, på godt og vondt. Vil ikke falle også bli såret. Men det utvikler seg sakte når jeg er så kald... Herregud, GÅ PÅ EN DATE! Se hva som skjer, vær ung. HA DET GØY! Jeg har 2 dates denne uka, mest sannsynlig er ingen av dem mister right men skal nå kose meg fordi. Kansje en av dem til å med kan bli mister right now Ikke vær så redd for å bli såra, du blir såra en million ganger i løpet av livet. Reis deg igjen, smil, hat ham, kast piler på bildet hans. Skaff deg en ny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #7 Del Skrevet 27. oktober 2010 Herregud, GÅ PÅ EN DATE! Se hva som skjer, vær ung. HA DET GØY! Jeg har 2 dates denne uka, mest sannsynlig er ingen av dem mister right men skal nå kose meg fordi. Kansje en av dem til å med kan bli mister right now Ikke vær så redd for å bli såra, du blir såra en million ganger i løpet av livet. Reis deg igjen, smil, hat ham, kast piler på bildet hans. Skaff deg en ny Har vært på 3 dater allerede med han;) Jeg vil jo gi han en sjanse, foreløpig tar jeg det ikke seriøst, er bare for gøy. Men den forbaska fornuftige delen av meg sier jeg skal droppe dem som har noe galt ved seg som gjør at jeg ikke ser for meg å bli sammen med dem. Vel, inntil videre får vi møtes og se hvor det går. Vet ikke hva han er ute etter i det hele tatt heller, så e ikke noe press på noen måte enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #8 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har vært på 3 dater allerede med han;) Jeg vil jo gi han en sjanse, foreløpig tar jeg det ikke seriøst, er bare for gøy. Men den forbaska fornuftige delen av meg sier jeg skal droppe dem som har noe galt ved seg som gjør at jeg ikke ser for meg å bli sammen med dem. Vel, inntil videre får vi møtes og se hvor det går. Vet ikke hva han er ute etter i det hele tatt heller, så e ikke noe press på noen måte enda. Må jo i allefall prøve da, hvis du har vert på 3 dates allerede uten engang å ha hatt sex så kan han umulig være så player! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #9 Del Skrevet 27. oktober 2010 Må jo i allefall prøve da, hvis du har vert på 3 dates allerede uten engang å ha hatt sex så kan han umulig være så player! hehe, vi har ikke klemt eller kysset engang:p Det har ikke passet situasjonen heller for så vidt, vi har kun hatt korte aktivitetsdater. Jeg er litt tilbakeholden på det området, både fordi jeg er av den sjenerte typen og fordi jeg er fast bestemt på å bli kjent med gutter før sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. oktober 2010 #10 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har nettopp truffet en fyr. Vi har møtts 3 ganger og magefølelsen min er blandet. Kjemien og alt var grei, men det er noe som plager meg. Han har sykt mange venner på Facebook, tydeligvis en populær person. Mange jentervenner også! Exen hans var typisk Barbie-jente. Er redd han er useriøs pga dette. Føler jeg lukter hvilken type han er. Veldig omsvermet fyr er ofte player. Jeg ser bra ut selv og jeg må ærlig si at jeg er redd det er det han er ute etter. Jeg er ikke en Barbiejente selv, men utseendemessig kan folk tro det. Jeg er ikke interessert i å være et trofe. Ei heller konkurrere med alle andre om oppmerksomheten. Tror jeg trenger en stødigere, mer jordnær og seriøs fyr jeg kan ha for meg selv. Er ikke spesiellt sjalu, men blir lett usikker på sånne gutter. Ser ikke for meg jeg kan slappe av og falle for en sånn fyr i redsel for å bli såret. Er fast bestemt på å ikke ha sex med han enda, hvis det er det han er ute etter. Føler på meg han har et kobbel med andre jenter han også dater. Er jeg paranoid? Eller burde jeg kuttet han ut når jeg føler sånne ting? Kom nettopp ut av et forhold preget av enormt mye usikkerhet og tillittsvansker, merker jeg er skeptisk til nye gutter. Spesiellt når jeg ser sånne tegn. Jeg vil ikke være sammen med "den kule gutten i klassen", føler litt han er der. Skal også nevnes at han nettopp var russ og kanskje ikke så moden som jeg ønsker en evnt kjæreste skal være. Om du selv er ute etter noe mer stødig, stabilt og fint - at det er et slags underlag du kan like og stole på når du har skrapet i overflaten - er det ikke så sikkert at en slik type som du beskriver er heldig for de behovene du har. Kanskje han er morsom å være sammen med på en lett måte en kort stund? Men du bør spørre deg selv om det er riktig for deg. Det hjelper lite at han er populær med maange Facebook-venner, dersom han ikke er hva du behøver. Hvis han kan gi deg noe av det du behøver, og han er interessert, har du kanskje tid til å utforske ham i et par uker til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. oktober 2010 #11 Del Skrevet 27. oktober 2010 hehe, vi har ikke klemt eller kysset engang:p Det har ikke passet situasjonen heller for så vidt, vi har kun hatt korte aktivitetsdater. Jeg er litt tilbakeholden på det området, både fordi jeg er av den sjenerte typen og fordi jeg er fast bestemt på å bli kjent med gutter før sex. Smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 27. oktober 2010 #12 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tror jeg trenger en stødigere, mer jordnær og seriøs fyr jeg kan ha for meg selv. Er ikke spesiellt sjalu, men blir lett usikker på sånne gutter. Ser ikke for meg jeg kan slappe av og falle for en sånn fyr i redsel for å bli såret. Kom nettopp ut av et forhold preget av enormt mye usikkerhet og tillittsvansker, merker jeg er skeptisk til nye gutter. Spesiellt når jeg ser sånne tegn. Synes egentlig du gir noen av svarene selv.. Kjenn på magefølelsen din! Føler du at det skurrer, eller at du trenger en fyr som er mer stødig og seriøs, så ville du kanskje kjent det nå om han ga deg den rette følelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå