Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt å ta en tattovering, og har i det siste begynt å tenke alvorlig på det. Jeg kom over hjemmesiden til Starlight Tattoo i Drammen. Jeg har kikket gjennom galleriet deres, og de ser veldig dyktige ut.

Er det noen som har tattovert seg her? Var det lang venteliste? Ble du fornøyd? Hvilken tatovør brukte du? Rimelig pris?

Håper noen har erfaring, ble nyskjerrig på dem :idesmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer. :)

Jeg har blitt tatovert av Tony, Max og Thomas. Vet at Max ikke jobber der lenger, men jeg tror Thomas er der ennå. Det var ikke lang venteliste, jeg ringte, bestilte time og satt i stolen noen dager senere. Prisen er helt ok, jeg tror jeg har betalt mellom 1600 og 3600, alt etter størrelsen på tatoveringen.

Skrevet

Takk for svar :)

Tony og Thomas jobber der (ihvertfall i følge hjemmesiden), men ingen Max. Jeg er litt usikker på hvilken av dem jeg skal velge. De har jo alle mange bilder i arkivene sine.. Syns alle er veldig flinke!

Jeg skal ha en svarthvitt tattovering.. Har du tatt svarthvitt eller med farger?

Skrevet

Takk for svar :)

Tony og Thomas jobber der (ihvertfall i følge hjemmesiden), men ingen Max. Jeg er litt usikker på hvilken av dem jeg skal velge. De har jo alle mange bilder i arkivene sine.. Syns alle er veldig flinke!

Jeg skal ha en svarthvitt tattovering.. Har du tatt svarthvitt eller med farger?

Jeg har begge deler. Begge er flinke. Tony er vel sjefen, han var en av de første som startet med tattoo i Norge, og har mye erfaring. Det har vel vært en del som har reist til Drammen. bare for å bli tatovert av ham. Men Thomas er også flink. Han tatoverte den mest spesielle tatoveringen jeg har (minnetatovering), og det var en veldig god opplevelse.

Skrevet

Jeg har personlig erfaring både på starlight og leading light i Drammen.

leading har Charlie. en utrolig dyktig tatovør. Svart/hvitt. Liker også atmosfæren der og føler at folket tar godt vare på meg, selv om det kun er for en snarvisit.

Starlight opplevde jeg mer som upersonlige. De har også tatovert flere under 18. Hadde en allergisk reaksjon på den jeg tok da og fikk tilbakemelding et annet sted at tatoveringen satt for dypt.

Så på bakgrunn av dette vil jeg heller anbefale Leading light.

Skrevet

Hadde en allergisk reaksjon på den jeg tok da og fikk tilbakemelding et annet sted at tatoveringen satt for dypt.

Det hørtes ikke bra ut :/ er det lenge siden?

Skrevet

leading har Charlie. en utrolig dyktig tatovør. Svart/hvitt. Liker også atmosfæren der og føler at folket tar godt vare på meg, selv om det kun er for en snarvisit.

Starlight opplevde jeg mer som upersonlige. De har også tatovert flere under 18. Hadde en allergisk reaksjon på den jeg tok da og fikk tilbakemelding et annet sted at tatoveringen satt for dypt.

Samme AB som over her. Jeg har motsatt erfaring. Den gangen jeg lyttet til og brukte Leading Light i forbindelse med tatovering ble det bare surr, det er grunnen til at jeg har brukt Starlight de andre gangene. Man kan fysisk se forskjell på den fra Leading Light og de fra Starlight, da de sistnevnte har holdt seg mye bedre, enda de er ca like gamle og utsettes for like mye lys osv.

Tatoveringstimen min med Thomas var også alt annet enn upersonlig. Det var som sagt en minnetattoo, og det ble en utrolig fin markering. Han kom før vi startet og spurte om han fikk lov til å høre litt om bakgrunnen for tatoveringen. Vi ble sittende å snakke i over en time, og han hadde en utrolig flott måte å forholde seg til det jeg fortalte om. Jeg kan si så mye som at det var en minnetatovering for et barn, og det at en stor, tøff mann kom og frivillig ba om å få høre, og kom med så mange gode innspill, gjorde dagen utrolig spesiell. Tatoveringen ble også nydelig, og han ga meg i tillegg avslag i prisen fordi det ikke var den type tatovering han "ville tjene penger på".

Skrevet

De som er i tattoo-miljøet vet at Starlight tattoo ikke er å anbefale. De er ikke flinke (mulig de som har tatt tattoo der er fornøyd, men spør du noen som KAN tatoveringer, så vil nok ikke de si det samme), og de tatoverer unge under 18 år (noe i hovedsak kun de useriøse tatoveringstudioene gjør). De har ikke et kjempebra rykte på seg.

Skrevet

Samme AB som over her. Jeg har motsatt erfaring. Den gangen jeg lyttet til og brukte Leading Light i forbindelse med tatovering ble det bare surr, det er grunnen til at jeg har brukt Starlight de andre gangene. Man kan fysisk se forskjell på den fra Leading Light og de fra Starlight, da de sistnevnte har holdt seg mye bedre, enda de er ca like gamle og utsettes for like mye lys osv.

Tatoveringstimen min med Thomas var også alt annet enn upersonlig. Det var som sagt en minnetattoo, og det ble en utrolig fin markering. Han kom før vi startet og spurte om han fikk lov til å høre litt om bakgrunnen for tatoveringen. Vi ble sittende å snakke i over en time, og han hadde en utrolig flott måte å forholde seg til det jeg fortalte om. Jeg kan si så mye som at det var en minnetatovering for et barn, og det at en stor, tøff mann kom og frivillig ba om å få høre, og kom med så mange gode innspill, gjorde dagen utrolig spesiell. Tatoveringen ble også nydelig, og han ga meg i tillegg avslag i prisen fordi det ikke var den type tatovering han "ville tjene penger på".

Så koselig:) Tattoveringen jeg tenker på skal være et minne om min far, så jeg setter pris på at tatovøren vil høre før han setter i gang :)

Skrevet

er skeptisk til starlight. var innom der i følge med ei venninne og maken til upersonlig, lite seriøst opplegg. i tillegg forsøkte de hele tiden å dytte sine personlige ønsker inn i motivet hun ville få laget (som ikke var komplisert teknisk sett). å komme med forslag er greit, å bli furtne fordi de ikke får viljen sin er ikke greit.

var innom der selv senere for å undersøke muligheten for å få laget et motiv, ble avspist med en på opplæring som tydelig ikke hadde verken sosiale antenner, kunnskap om det han skulle gjøre og kunnskap om pris, tidsbruk etc. guttungen (for det var det han var) var heller ikke villig til å undersøke.

leading light har jeg god erfaring med, både på tatovering og piercingsiden. har også hørt mye godt om det nye stedet som har åpnet i bunnen av kommerudbakken/nybyen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har lenge tenkt å ta en tattovering, og har i det siste begynt å tenke alvorlig på det. Jeg kom over hjemmesiden til Starlight Tattoo i Drammen. Jeg har kikket gjennom galleriet deres, og de ser veldig dyktige ut.

Er det noen som har tattovert seg her? Var det lang venteliste? Ble du fornøyd? Hvilken tatovør brukte du? Rimelig pris?

Håper noen har erfaring, ble nyskjerrig på dem :idesmil:

Kjæresten min ble ikke fornøyd da han ble tatovert der. Han ble tatovert av han eldre mannen.

Jeg skal tatovere meg på Romerike tattoo neste måned. Har stått på venteliste til Johnny i et halvt år. :gjeiper:

Skrevet

Kjæresten min sin tatovering ble også tatovert for dypt.

Skrevet

Det hørtes ikke bra ut :/ er det lenge siden?

Det var 6 år etter jeg hadde tatt den.

Jeg har ikke merket noe før eller siden.

Gjest Linda sofie
Skrevet

En vennine av meg tattoverte seg på Starlight Tattoo og hun synes ikke noe om det. Han som hun skulle tattovere seg hos synes hun var litt småfrekk og nærmest tvang henne til å endre motivet sitt. Hun hadde tegnet en tattovering hun ville ha. Han mente på det ville se bedre ut hvis hun heller gjorde sånn og sånn. Greit å komme med forslag men å bli sur og fornærmet hvis en kunde ikke vil endre tattoveringen synes jeg er barnselig. Hun ville ikke endre på den og han ble fornærmet og mente på at han viste best om hva som ville se bra ut osv. Makan til dust. Selv om tattovøren ikke liker motivet så må han jo bare tattovere. Er jo kunden som skal bli fornøyd liksom.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med Startlight, men jeg hadde aldri i livet tatovert meg på Leading Light. Skulle ta piercing der, men synes folka der virka lite koselige og direkte kunnskapsløse at jeg ikke tok sjansen. Når man vil sette kikurgisk stål i en ny piercing på meg som har særdeles kraftig nikkelallergi så blir jeg skremt. Da har man lite respekt og forståelse for allergier.

Etter det jeg har hørt, så er ikke han som tatoverer så veldig mye bedre, så jeg hadde bare ikke tatt sjansen.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med Startlight, men jeg hadde aldri i livet tatovert meg på Leading Light. Skulle ta piercing der, men synes folka der virka lite koselige og direkte kunnskapsløse at jeg ikke tok sjansen. Når man vil sette kikurgisk stål i en ny piercing på meg som har særdeles kraftig nikkelallergi så blir jeg skremt. Da har man lite respekt og forståelse for allergier.

Etter det jeg har hørt, så er ikke han som tatoverer så veldig mye bedre, så jeg hadde bare ikke tatt sjansen.

Takk for du nevner det. Har nikkel allergi,men de sa det ikke var noe problem. Tre månder senere har percingen gravd seg ut av kroppen min :(

• 9 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jaja.. drar opp en gammel tråd jeg. Noen nye erfaringer i det siste? Skal tatovere meg på starligth i desember.

Sitter her med ett kjempestygt arr fra hendelsen over i navelen. Så der holder jeg meg langt unna!

Endret av mirandaa
Skrevet

Tok min for en stund siden på Starlight, og er ikke fornøyd. Det jeg har sett derfra på kjentfolk har heller ikke vært særlig vellykket. Ville gått for Leading Light eller Sail Away Tattoo om du skal tatovere deg i Drammen. Arbeidet jeg har sett derfra har vært veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...