Meaty Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Ikke et forferdelig viktig spørsmål, men jeg stusser på dette hver gang jeg åpner en pose med kaffe. På posen sitter det bestandig en liten, firkantet plastbit med lim. I midten av biten ser det ut som om det er et hull, som er dekket av tynn tape. Jeg vet ikke om produsenten tror at man kan bruke denne til å lukke posen med, da er det i hvert fall en veldig dårlig patent, for biten er alt for liten til at dette går. Eller er det noe jeg ikke har forstått? Dette gjelder forøvrig flere merker, har sett det både på Evergood, Ali og Cirkelkaffe. Er det noen som har løst dette mysteriet? 1
Gjest strykebrett Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Kan være det er vakum-ventilen som brukes til å suge ut luft og erstatte med gass etter at posen er lukket. Det er for at kaffen skal holde seg bedre.
Meaty Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Aha! Ja, det høres jo ganske logisk ut. Da slår jeg meg til ro med forklaringen din, strykebrett! Takk!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg trodde det var til å åpne slik at man kan lukte på kaffen i butikken Ikke at jeg har gjort det da.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 Lurte også på noe lignende, og fikk opp denne tråden ved søk. Her er det en rund plastknott inni posen( til høyre på bildet) og et merke på utsiden( til venstre). Er det samme vi snakker om her, eller hva er det? Trodde kanskje det var en åpning man kunne tømme fra jeg. Anonymkode: 54b32...e3f 1
Sinsen Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 En forklaring her. https://beanfruit.com/blogs/news/15152773-whats-that-thing-on-my-coffee-bag 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 Sinsen skrev (23 minutter siden): En forklaring her. https://beanfruit.com/blogs/news/15152773-whats-that-thing-on-my-coffee-bag Takk du! 👌 Anonymkode: 54b32...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå