Gå til innhold

Utkledning, Lady Gaga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kle meg ut som Lady Gaga, men aner virkelig ikke hva jeg skal sette på meg. Noen som har gode tips? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til din lokale slakter, så finner du sikkert noe du kan surre rundt deg.

• Liker 3
Skrevet

Kjøttkjole :) Massevis av ingredienser hos slakteren.

Skrevet

En parykk med knæsjfarge

Hotpants

Body

Hansker

Strømpebuke/strømper med netting eller hull eller noe annet sykt mønster

Falske øyevipper

Skyhøye platåsko

Skrevet

Ts her: Hehe, ja det hadde vært morsomt! Men tror nok det blir en litt lettere kledning enn det på meg :-)

Skrevet

En parykk med knæsjfarge

Hotpants

Body

Hansker

Strømpebuke/strømper med netting eller hull eller noe annet sykt mønster

Falske øyevipper

Skyhøye platåsko

Takk for tips :-) Har ihvertfall tenkt en del på disse. Hotpants og body tror jeg ikke er det aller mest kledelige på meg, men det er jo Lady`n i et nøtteskall da :P

Skrevet

Takk for tips :-) Har ihvertfall tenkt en del på disse. Hotpants og body tror jeg ikke er det aller mest kledelige på meg, men det er jo Lady`n i et nøtteskall da :P

Hehe nei, ikke på meg heller :P Man har ihvertfall friheten til å kle seg ganske sykt som LadyGaga og det er jo morsomt.

Sminken kan gjøre svært mye, den er jo ekstrem på henne. En stor sløyfe i håret er vel også kjent LG-stil :)

Skrevet

Jeg tror det viktigste er at du overdriver alt! Og hvis du kan få tak i sko som minner om de syke greiene hun går i, har du kommet langt :) Falske vipper er et must. Synes hun stort sett har mye av sminken hun bruker, men ikke mange farger. Supermørke øyne og hvit øyenskygge som her. Solbriller kan du og bruke, det bruker hun mye :)

Gjest Sommertid
Skrevet

Er vel bare til å hive på seg noe undertøy og en strømpebukse så har man det? ^^

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvilken Gaga look er du ute etter? : )

Her er i hvert fall noen gode sminkevideoer:

Du kan jo dra til den lokale slakteren og bruke kreativiteten din for å lage en unik kjole av kjøtt... Bare sørg for å ikke gå forbi noen sultne lausbikkjer på veien hjem :sjokk:

Skrevet

Her er noen inspirasjonsbilder:

Skinnkjole med gullkuber

Lignende med andre farger

gult dyremønsterting

gjennomsiktig monsterkjolesak

helo kitty kjole

Det som kort sagt kjennetegner henne er jo alt tas til det ekstreme. Det være farger, kantete former, skulderputer eller klær laget av/dekket av helt vanlige ting. Hun har jo ikledd seg ballonger også en gang. Så kan du sy kan du jo prøve å sy inn noen sinnsyke skulderputer på en genser med grafisk mønster, legge flid i sminke og hår og kombinere det med skintights og noen syke sko. Eller ta en gammel kjole og dekorere det med noe helt vanlig, som ballonger, kuber i plastikk eller hva med plastkopper?

Skrevet

Du kan ta en vanlig kjole og sy på masse legoklosser. Det kunne heelt sikkert Gaga gjort :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Billigstativene på Gina Tricot har som regel noen veldig ekstreme anntrekk. Mamma fant klær til 80 talls festen sin der :fnise:

Se etter syke farger og syk fasong, så har du gaga stilen i mål : p

Skrevet

Lady Gaga er jo veldig kjent for sløyfehåret sitt! link. Det hadde jo vært kult å hatt en sånn type hårfasong da.

Når det gjelder klær kan du egentlig bruke hva som helst, bare det er fargerikt, overdrevet og tiltrekker seg MYE oppmerksomhet. Hun bruker jo ikke bare playsuits og bodyer. Det går jo mye i store klær også eller helt antrekk. Sånn som her f.eks. En kort leopard jakke med sterke farger og en skinntights, og noen STORE sko.

Så må du ha kraftig sminke eller solbriller. Enten den typiske stjerna hun ofte har over øynene, eller ansiktsmaling. Du bør se på bilder av henne på nett og se om du finner en kul stil. Hun har jo tusen forskjellige! ;)

Skrevet

brandos.com (den reklamer som alltid er til høyre her på KG) har masse syke sko du kan bruke hvis du er villig til å bruke litt penger. Ellers sier jeg som de andre: Legg vekten på sminke og hår. Resten kan f.eks. være skinntights og leopardskinnsjakke.

Skrevet

Surr deg inn med bobleplast eller aluminiumsfolie og ein parykk + noen sinnsjuke platåsko og sminke (evt eit par store solbriller). Så har du nok klart det ganske bra egentlig.

Skrevet

Lim på sigaretter på et par solbriller så har du sigarettbrillene hennes fra "Telephone" :jepp: Nå fikk jeg også lyst til å kle meg ut som Lady gaga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...