AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Del Skrevet 26. oktober 2010 Uff er ikke så erfaring på dette med dating og redd for å være for frempå. Har møtt en fantastisk mann og vi har møttes noen ganger, veldig vellykket alle gangene. Har ikke hørt noe fra ham på noen dager og ringte tidligere i kveld uten å få svar. Spørsmålet er da, kan jeg prøve å ringe igjen nå? Vente til i morgen? Hva synes dere gutta? Ikke ringe og vente til han ringer? Sukk er så vanskelig dette her, virker som om det er så mange "regler" jeg ikke har greie på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 26. oktober 2010 #2 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ikke ring 2 ganger på en kveld. Det oppfattes som masete. Er det mobil, så ser han at du har ringt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 26. oktober 2010 #3 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ikke ringe! VIl han ha kontakt med deg så klarer han det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #4 Del Skrevet 26. oktober 2010 Takk dere Joda, han klarte å ringe igjen han Uff så lenge siden jeg har vært forelska og så mye uvante følelser at jeg blir helt rar Calm down and keep busy now lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå