Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hørte om dette merket av ei venninde i helgen, og hun mente hun var veldig fornøyd med de.

Prøvd å søke litt rundt på nett og finner både litt positivt og litt negativt.

Men nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo prøve disse produktene og har bestilt et par av de på nett i dag.

Mens jeg venter spent på pakke i posten tenkte jeg å høre litt her om noen her har noen erfaringer med disse produktene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd:

Oil-free moisturizer SPF 30: Ble egentlig ganske skuffet over denne. Synes ikke den trekker godt inn i huden, men legger seg som et glatt lag utenpå, og fremhever porer. Ikke egnet som sminkeunderlag for min del, dessverre.

Temporary lifting mask: Funker ok, men tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen. Men den gir noe synlig effekt, strammer og frisker opp huden.

Enzyme cleansing gel: Ok rensegele. Huden føles ren, uten at den tørker ut. Den føles mild og god på huden.

Strawberry face scrub: Denne fikk jeg prøve på, men kommer ikke til å kjøpe. Skrubben har få korn, og kornene kjennes grove og harde ut. (Kommer ikke i nærheten av MD Formulations-skrubben, som er min favoritt!)

Glycolic eye cream: Fikk prøve også på denne. Har bare prøvd noen få ganger, så vet ikke hvorvidt den funker på linjer rundt øynene, slik den lover. Men den er ganske rik i konsistensen, så for meg hadde i alle fall denne funket kun til kveldsbruk, ikke under sminke.

Aurora, hvilke produkter har du bestilt?

Skrevet

Hei Tante Fiolett.

Så gøy med litt erfaringer :-)

Selv om dine erfaringer ikke var like rosenrøde som de jeg gikk av jentene i helgen.

Jeg har bestilt:

Seaweed Cleansing Soap

Seaweed Tonic

Buttermilk Moisturizer

Healing Cream

også får jeg med en gift bag med prøver på:

Vitamin C Serum

Glycolic Foaming Cleanser

Super Collagen Mask

Gleder meg som en liten unge til pakken i posten kommer :)

Men den skal vel igjennom litt toll/moms først.. så tar litt tid.

Skrevet

Nei - det kommer vel litt an på hudtyper og preferanser også.

Du får oppdatere når du har fått produktene og begynt å bruke dem :)

Skrevet

Helt klart.

Det som solgte meg var at produktene skulle være bra for uren hud. Jeg har alltid hatt uren hud, men litt for sensitiv hud for de aller fleste uren-hud produkter. Valgte litt produkter som også var til sensitiv hud, så får vi se..

Skal komme med oppdatering når produktene har kommet :)

Skrevet

Jeg har bare prøvd håndkremen :fnise: , men syns iallefall at den var god. Luktet veldig sterkt men..

Skrevet

Jippi :)

Produktene jeg bestilte kom i posten i går. Fortet meg på posten og hentet de og hjem og prøvde. Alt for tidlig å si noe om virkningen av produktene enda selvsagt, men kan komme med førsteintrykket mitt:

Seaweed Cleansing Soap:

Denne lukta ganske mye. Hadde lest det på en del amerikanske sider, så var i grunnen forbredt på det. Lukter litt som grønnsåpe med litt salmiakk..? Så lukter jo rent, bare litt mye. Men for meg er det helt greit. Den har litt klumper i seg som skal være lett exfolierende. DET merket jeg ikke så mye til. Men mild og god rense krem.

Seaweed Tonic:

Denne lukter ikke så mye. Likte denne godt. Mild og god.

Både rense kremen/såpa og tonicen gir en ren og følelse, men de føles ikke harde mot huden. Vil man ha noe som virkelig renser opp bør man kanskje gå for noe sterker saker. Men for meg var denne mild og god og man føler at huden blir ren.

Buttermilk Lotion:

Denne var lett og fin. Virker som den gir fuktighet, samtidlig som den ikke blir fet.

Healing Cream:

Denne vet jeg ikke helt, alt for tidlig å si. Får heller komme tilbake til denne.

Prøvene som fulgte med har jeg ikke rukket å prøve enda.

De går vel litt mer på fine linjer og oppstramming av huden om jeg husker rett. Ikke så aktuelt for meg, men skal selvsagt prøve disse også.

Har lyst å prøve disse også:

Seaweed Night Cream

Drying Mask & Healing Mask som skal brukes sammen.

Men, vil se litt over tid hva jeg synes om de jeg har før jeg prøver noen andre.. hvis jeg klarer å vente da ;-)

Dette var bare et førsteintrykk, får si litt mer om disse når jeg har fått prøvd de over litt tid.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er over en og en halv måned siden Mario Badescu produktene mine dumpa ned i postkassa nå, så tenkte det var på tide med en liten tilbakemelding :-)

Seaweed Cleansing Soap:

Liker denne veldig godt.

Liker de små kornene i den og det er greit at de ikke tar så mye når man bruker den hver dag.

Føler den renser godt uten og være for hard for huden.

Seaweed Tonic:

Liker denne også veldig godt.

Den er mild og god og renser godt til daglig bruk.

Seaweed Night Cream:

Denne kremen er ganske fet.

Jeg har en hud som fort kan få kviser av fete kremer, men denne har jeg ikke hatt det problemet med. Synes den gir godt med fuktighet nå som det er vinter og tørr luft. Bruker den noen ganger som en dagkrem også. Men et lite tips til denne er å ikke ta for mye, for da kan den bli litt for fet.

Buttermilk Lotion:

Denne er lett og fin. Men mer enn sommerkrem for meg.

Synes den gir litt for lite fuktighet nå på vinteren. Men bra i den forstand at jeg ikke har fått kviser av denne heller.

Healing Cream:

Dette var den kremen jeg hadde aller størst forhåninger til, og den kremen jeg har vært minst fornøyd med. Det reklameres med at den den skal som navnet tilsier "helbrede" huden. Har litt små arr og hvis jeg først får kviser så tar det evigheter føler jeg før det røde går bort. Kremen er tykk og skal brukes på de områdene man vil forbedre. Men jeg må helt ærlig si den ikke har gjort underverker for mine områder som trenger "healing" :-(

Håper det titter noen andre innom som har prøvd noen av Mario Badescu sine produkter også.

Har veldig lyst å høre hvordan de andre produktene er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...