Bryllupsspira Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Hei. Hva tenker dere om lønn når man er 25 år? Jeg sitter mest fordi jeg synes det er koselig og trives godt med familien jeg sitter for! Men må jo få litt lønn også! Hva synes dere om at jeg ønsker 80 kr i timen når jeg sitter noen timer på hverdagen og 50 kr timen når jeg sitter en hel helg (fre-søn eller lør-søn)? Høres det greit ut? Hva synes dere jeg bør få? Forvente?
Gjest nr 87657 Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg synes 300 til 500 for en kveld og +/- 1500 for en helg lyder rimelig. Men det er bare min mening...
Hedda-78 Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 Hei. Hva tenker dere om lønn når man er 25 år? Jeg sitter mest fordi jeg synes det er koselig og trives godt med familien jeg sitter for! Men må jo få litt lønn også! Hva synes dere om at jeg ønsker 80 kr i timen når jeg sitter noen timer på hverdagen og 50 kr timen når jeg sitter en hel helg (fre-søn eller lør-søn)? Høres det greit ut? Hva synes dere jeg bør få? Forvente? Det høres fornuftig ut, synes jeg. Jeg synes også at det er lurest med timebetaling, i stedet for "300 for en kveld", fordi "en kveld" kan være så mangt. Jeg gir 50 kr/timen til vår barnevakt, men hun er 16 år og det er aldri snakk om mer enn 5 timer.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 er det ikke bedre med høyere timelønn i helgene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå