Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2003 #21 Del Skrevet 10. oktober 2003 Høres ut som utrolig dårlig service :o Ga de deg nå grunn for at de ikke kunne sende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 10. oktober 2003 Høres ut som utrolig dårlig service :o Ga de deg nå grunn for at de ikke kunne sende? Fordi butikkene ikke drev postordre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2003 #23 Del Skrevet 10. oktober 2003 Det må da gå an å yte litt ekstraservice i en slik situasjon uansett.....mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2003 #24 Del Skrevet 11. oktober 2003 Tilbords har! Der kjøpte jeg de vi brukte til vårt bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 11. oktober 2003 #25 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja på TILBORDS på oslo zity i oslo og på by porten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. oktober 2003 #26 Del Skrevet 11. oktober 2003 Nå må dere Bridezillas få litt riktig perspektiv på tingene her i livet. Dette du beskriver er INGEN KRISE!! Dette derimot er! http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=50945 Håper du føler deg litt flau nå! Kan ikke dere som synes at bryllupsforberedelser er overfladsik og tullete finne dere noe annet å lese. Jeg blir så dritt lei alle de sure kommentarene fra dere! Hva f..... vet dere om om de som er inne i forumet? Jeg priser meg og min familie lykkelig som har hatt et forestående bryllup og en gledelig begivenhet å tenke på i den svarteste vinteren vi har gjennomlevd. Men jeg liker ikke alltid å fortelle alt om meg selv. Det betyr IKKE at jeg er en overfladisk person som bare diller i min egen verden. Hold dere unna - dere vet INGEN TING!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. oktober 2003 #27 Del Skrevet 11. oktober 2003 Fordi butikkene ikke drev postordre.... Greit at butikken ikke driver postordre, men det er mange butikker som likevel gidder å sende ting i postoppkrav for det. Er jo egentlig ikke noe problem det, mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 11. oktober 2003 Må bare takke Rufus slik at ALLE her inne kan se for en fantastisk snill person hun er :D Har kjøpt og sendt 3 pakker roseblad til meg Da går jeg de iallefall helt like de jeg allerede har. Skal også gå på glassmagasinet i oslo + tilbords (takk jea + dere andre ) for å se...KANSKJE jeg trenger noen flere til pynt på bordene (det er jo mulig de ser litt annerledes ut enn de på panduro, men bare bordkortene er like Tusen takk alle her inne som har hjulpet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2003 #29 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kan ikke dere som synes at bryllupsforberedelser er overfladsik og tullete finne dere noe annet å lese. Jeg blir så dritt lei alle de sure kommentarene fra dere! Hva f..... vet dere om om de som er inne i forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå