Lady Stardust Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Er det noen som vet hvilken sang Tine bruker i den nye reklamen for Tine kesam, hvor det er en dame som lager matpakke til sønnen sin, og tegner en pirat på matpakken. Også kommer sønnen hjem, så spiser de middag. Teksten på sangen er noe a´la "It's the little things in life that makes you smile" dudududu.. Åh, jeg blir sprø av sånne reklamesanger når jeg ikke vet hva det er!
NullHull Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 På YouTube så står følgende i kommentarfeltet til videoen:(jeg kan selvfølgelig ikke garantere at dette er korrekt, men...) "Sangen er spesialprodusert for Tine av Engelske Soundthree, og kan ikke bli funnet som hel sang noen steder"
Equinox Skrevet 27. oktober 2010 #3 Skrevet 27. oktober 2010 På YouTube så står følgende i kommentarfeltet til videoen:(jeg kan selvfølgelig ikke garantere at dette er korrekt, men...) "Sangen er spesialprodusert for Tine av Engelske Soundthree, og kan ikke bli funnet som hel sang noen steder" Hater når slikt skjer, en endel reklame-melodier / sanger som høres mye bedre ut enn mye annet som kommer ut for salg :-( Har etpar eksempler på det selv i linkene under for min egen del, så kan vi erge oss i sammen i det minste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå