Gå til innhold

Nyttårsaften

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan gjør dere det på nyttårsaften? Feirer dere med venner eller kjæresten? Eller begge deler? Første året vi var sammen feira jeg med venner, og i fjor med kjæresten. I år skal vennegjengen på hyttetur på nyttårsaften, og jeg har allerede fått spørsmål om jeg skal feire med de eller med kjæresten. (Det er altså ikke snakk om kombinering her). Innerst inne har jeg mest lyst til å feire med kjæresten. Vi har avstandsforhold og sees ca. to helger i måneden. Når endelig jula kommer er jeg hjemme og vi får vært mer sammen. Men jeg vet også at jeg får det "morsommere", om dere skjønner, med vennegjengen. Slår meg liksom mer løs med de enn med kjæresten og hans kamerater + kjærester. De er veldig hyggelige og alt det der, men jeg kjenner såklart ikke de like godt som min egen vennegjeng. Hva hadde dere gjort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett med venner.

I fjor feiret jeg riktignok alene hjemme, da formen ikke var på topp (forkjølet). Men planlegger å komme sterkt tilbake mener venner i år.

** Party **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan gjør dere det på nyttårsaften? Feirer dere med venner eller kjæresten? Eller begge deler? Første året vi var sammen feira jeg med venner, og i fjor med kjæresten. I år skal vennegjengen på hyttetur på nyttårsaften, og jeg har allerede fått spørsmål om jeg skal feire med de eller med kjæresten. (Det er altså ikke snakk om kombinering her). Innerst inne har jeg mest lyst til å feire med kjæresten. Vi har avstandsforhold og sees ca. to helger i måneden. Når endelig jula kommer er jeg hjemme og vi får vært mer sammen. Men jeg vet også at jeg får det "morsommere", om dere skjønner, med vennegjengen. Slår meg liksom mer løs med de enn med kjæresten og hans kamerater + kjærester. De er veldig hyggelige og alt det der, men jeg kjenner såklart ikke de like godt som min egen vennegjeng. Hva hadde dere gjort? :)

Jeg hadde nok valgt å være med kjæresten. Har avstandsforhold med kjæresten min selv og syns det er koselig å feire med han. Men jeg skjønner at det er gøyere for deg å være med din vennegjeng, så syns du skal gjøre det du har mest lyst til, og føler blir gøyest. Ikke mulig at kjæresten også kunne vært med på hyttetur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten er høyeste prioritering når det gjelder nyttårsaften. Enten vi er med hans venner, mine venner eller bare nyter hverandres selskap, som er det jeg foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferier med begge deler. Vi har samme omgangskrets. Det gjør det mye enklere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferier med begge deler. Vi har samme omgangskrets. Det gjør det mye enklere

Samme her :) Kjekt med samme omgangskrets ved slike festligheter, så slipper man å velge. Feirer både med kjæresten min og min beste venninne og hennes kjæreste og resten vennene som eventuelt er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært alene de siste årene, så jeg planlegger å lage en god middag og ha en liten flaske fake-sjampis og finne et sted med god utsikt i nærheten der jeg kan nyte fyrverkeriet fra nærmeste by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså ikke snakk om kombinering her

Hvorfor ikke? Det er vel det mest åpenbare alternativet. Venner som ikke ville invitere kjæresten min med på hyttetur ville jeg i alle fall ikke giddet å feire med (rimelig uhøflig og lite inkluderende, for å si det mildt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ferier med både venner og kjæreste, så godt det lar seg gjøre. Har vennegjeng der de fleste er par fra før, så faller seg helt naturlig å ta med samboer på slike festligheter. Ellers er det samboer som er høyeste prioritet på nyttårsaften for meg, om det hadde hatt seg sånn at jeg måtte velge.

Ifjor var vi riktig nok hjemme i hans bygd og feiret nyttår med svigers og hunden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifjor var jeg bare sammen med familien, for da var kjæresten på jobb hele julen + nyttårsaften (off shore). Men i år skal vi ha nyttårsfest og vi inviterer alle vennene hans, alle mine og alle de vennene vi har sammen :) Det blir gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skrev jo at kombinering ikke lar seg gjøre, så da skjønner jeg ikke vitsen med å drive og si; hvorfor kan ikke han være med? etc.

Grunnen: de kjenner hverandre knapt, dette er hyttetur kun for vennegjengen (skal en kjæreste være med så må alle få være med, og det er det ikke plass til uansett), og jeg vet at min kjæreste vil feire med sine kamerater.

Jeg spurte om hva dere ville gjort; valgt venner eller kjæreste, ikke hvordan det skal la seg gjøre å få til begge deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jatakk, begge deler. Men om jeg må velge, så velger jeg kjæresten.

Samme her, og slik var det også da jeg var så ung som jeg antar at TS er (utfra det faktum at venner er venner og at kjærester tydeligvis ikke automatisk inkluderes i venneflokken)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...