Gå til innhold

Gardiner fra Ellos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte nye liftgardiner fra Ellos og mottok de akkurat nå.

Bestilte største størrelse som var 120, og teit som jeg var uten størrelsesforklaringer tenkte jeg at dette betydde 120 cm..

Men neeeeeida, idiotene på Ellos legger ikke ut størrelsesforklaringer og jeg oppdager da jeg får de i posten at størrelse 120 = 60 cm!

Er det noe galt med merkingen til Ellos? Eller er de seriøse når de mener det er logisk at størrelse 120 = 60 cm. I tillegg var det den største størrelsen, så da er jo det store spørsmålet: Hvor smale vinduer tror egentlig Ellos at folk har?

Jeg er bare helt utrolig irritert over dette. Noen som har lignende erfaringer, eller burde jeg forstått at str 120 = 60 cm? Jeg gikk jo inn på størrelsesveiledningen, men da kom det bare opp klesstørrelser!

Skrevet

Heia,nei gud å kjipt,bare å retunere.Bes lift til kjøkkene for en stund tilbake.Fikk riktig mål men da jeg fikk satt de sammen og så at stengene inni var delt i 2 med en simpel løsning i mitten av satanga,ble det ikke fint.Stengene gjørde at det ble skakkt og ujevnt så jeg fiksa litt gråpapir,rulla de sammen og sendte de i retur,hadde jo aldri trodd det gikk,for hadde jo kasta alt de lå men jeg fikk pengene igjen utrolig nok.

Skrevet

Jeg har bestilt liftgardiner fra ellos to ganger og ikke opplevd noe negativt. Størrelsen var riktig, og kvaliteten grei. 120 skal bety 120 cm bred. Kanskje det har skjedd en feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...