Gå til innhold

Knullet 9 jenter forrige uke

Fremhevede innlegg

Gjest Airi Chikako
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=noKgDhVygFoJada veldig gale, og ser ikke ut i måneskinn :)

:skratte:

Der var det én dame fra GB, så du overbeviser ikke. Har sett mye stygt i gatene der, når det er sagt, men det er mer en kombinasjon mellom fullstendig fravær av god smak og å ha blitt overfalt av et uvisst antall sminkekoster i ansiktet, tror jeg. Det kan ikke ha vært meningen at de skulle se sånn ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke noe verre enn hun som pula 5 stykker i løpet av en helg.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Hun brukte kondom.

• Liker 1
Skrevet

9 jenter på kun 5 dager? ÆSJ! Du er bare utrolig billig.

Skrevet

De vil jo alldri finne han da, så fakta er jo at de sitter igjen med det korte strået haha :D. en unge og opdra aleine ,menst han er fri til og pule flere av dere!

Skrevet (endret)

Litt morsomt å sammenlikne KG-jentenes reaksjon i denne tråden med en tråd jeg postet for et par måneder siden: Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980

Her er det altså en gutt som har vært i England og pult 9 jenter på 5 dager, og KG-jentene blir skikkelig provosert. Men i tråden jeg linker til tok jeg opp hvorfor så mange norske jenter har sex med lokale sjarmører i Syden, gutter som lever for å nedlegge besøkende jenter og som i tillegg har et ganske besværlig syn på jenter som lar seg nedlegge - guttenes søstre, jentene i landsbyen er pent nødt til å holde seg i skinnet hvis de ikke skal få horestempel. Som det fremgår av dokumentarfilmen Colossi of Love er det svært enkelt å nedlegge skandinaviske jenter, og en av de greske "kamakiene" som intervjues i dokumentaren hevder å ha hatt mer enn 4500 damer.

http://www.dagbladet.no/2010/09/15/magasinet/film/tv_og_medier/13306382/

Det finnes sikkert en del skandinaviske jenter som er så blonde (i overført betydning) at de ikke skjønner at de lokale sydenheltene nedlegger et stort antall damer i løpet av sesongen, men om du er noenlunde oppegående vil du være klar over det, og da bør man jo også skjønne at faren de nordiske jentene utsetter seg for ved å la seg pule av profesjonelle strandløver er vesentlig større enn risikoen som ble disse 9 engelske jentene til del. TS må fortsette å ligge med to nye damer i døgnet dag ut og dag inn, hverdag som helligdag, jul, påske og pinse i over seks år for å komme opp i det tallet Bruno i Colossi of Love kan vise til. Hvis man lar seg provosere av en norsk gutt som ligger med 9 jenter på en tur til England og mener han er fryktelig uansvarlig, hva kommer det da av at man ikke lar seg provosere av at såpass mange skandinaviske jenter puler lokale casanovaer i Tyrka eller Hellas uten skrupler?

Faren for spredning av kjønnsykdommer er vel ikke større om TS puler 9 stykker på en kort uke i England enn når man som skandinaviske jenter ligger med sydengutter med erobringstall som kunne få Don Juan selv til å nikke anerkjennende? Nå var det riktignok ikke kjønnsykdommer jeg var opptatt av i tråden om norske jenters sydensex, men jeg synes bare jeg senser litt dobbeltmoral her. For i den andre tråden gikk jo også KG-jentene fra konseptene, men da var det over at noen i det hele tatt kunne driste seg til å stille spørsmål ved at så mange skandinaviske jenter bruker sin frihet til å la seg pule av lokale sydenhelter, gutter som puler rundt langt verre enn TS hele sesongen igjennom og som attpåtil ser ned på jenter som ikke passer godt på dyden. ;)

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet

Trampe -mod-

Skrevet

Første jeg tenkte var at alle de kan ha blitt gravide.

Så lurer jeg på om du har lyst til å bli pappa siden det ikke er en del av problemstillingen?

Skrevet

Jo fordi de alle kan ha blitt gravide. Jeg bare ser for meg at 4 episoder av tore på sporet på rad finner ts.(en gang i fremtiden)

Skrevet

Hvordan skal vi kunne vite om du har blitt smittet av noe? Stikk til legen for å teste deg, og håp at ingen av disse billige tøsene har blitt gravide.

Lurer på hvem som er billig her? De ni jentene som ikke visste om hverandre, eller denne gutten som åpenbart feier over alt han ser?

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jo fordi de alle kan ha blitt gravide. Jeg bare ser for meg at 4 episoder av tore på sporet på rad finner ts.(en gang i fremtiden)

Ikke så vanskelig å spore opp folk om man har tid, krefter og fantasi. Har han gitt dem fornavnet og hvor han er fra, kan de finne Facebookprofil, for eksempel, og dermed fullt navn. Er man dedikert nok kan man nok få tynt ut litt bistand til alenemorstatusen sin.

Skrevet

Ikke så vanskelig å spore opp folk om man har tid, krefter og fantasi. Har han gitt dem fornavnet og hvor han er fra, kan de finne Facebookprofil, for eksempel, og dermed fullt navn. Er man dedikert nok kan man nok få tynt ut litt bistand til alenemorstatusen sin.

Ja det er klart da er det bare og vente 9 måneder og se.

og har de tlf nr er det jo enda lettere bare og søke det opp på nett.

Gjest Miss Mona
Skrevet

Jeg brukte kondom da (bortsett fra de jeg sugde på slutten)...

Enig at det var veldig dumt av han å knulle uten kondom, men bortsett fra det høres det ut som han har kost seg da :yvonne:

Skrevet

Med tanke på at engelskmenn vet enda mindre om sex og prevensjon enn vi nordmenn gjør så er sjangsen for at uhellet har vært ute ganske stort. Med andre ord, test deg!

NOrdmenn er jo på bunn i Europa når det kommer til bruk av kondom. For øvrig stemmer jeg for at dette er en tulletråd.

Skrevet

NOrdmenn er jo på bunn i Europa når det kommer til bruk av kondom. For øvrig stemmer jeg for at dette er en tulletråd.

Hvorfor i helvete skal dette være en tulletråd? Jeg kjenner mange som har knullet tosifret antall damer når de har vært på ferie. Gutters jobb er å få fitte - noen går for kvalitet, mens andre går for kvantitet.

Tenke dere om før dere legger dere på ryggen. Hvis en gutt knuller deg innen 24 timer, så er sjansen veldig stor for at han har gjort det før.

Sattan, dere er naive!

Gjest Raymond
Skrevet

9 jenter på kun 5 dager? ÆSJ! Du er bare utrolig billig.

Får du rull inn her frøken. Gutten har skjønt hva det vil si å dra på ferie er. Alle MENN som er singele går for å dyppe'n så mye de klarer når de er på ferie. Knulla selv en del damer uten når jeg var i bulgaria, ikke det smartese men hei jeg sitter her enda. bruker alltid kondom nå men skjønner at han glapp et par ganger i fylla.

Vil tippe at han fikk bedre oppleverlser av 9 damer på ei uke enn ingenting. Er da ferie for faen hehehehe :sengekos:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Vil tippe at han fikk bedre oppleverlser av 9 damer på ei uke enn ingenting. Er da ferie for faen hehehehe :sengekos:

Opplevelsen var vel fin den, men jeg regner med at pipa får en annen lyd når han finner ut hvilke kjønnsykdommer han har raska med seg :)

Det har sin pris å være en tøs, det gjelder både jenter og gutter.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Er det mindre kjipt med gonore fordi du tross alt fikk det på tidenes ferietur? I think not...

Gjest Raymond
Skrevet

Opplevelsen var vel fin den, men jeg regner med at pipa får en annen lyd når han finner ut hvilke kjønnsykdommer han har raska med seg :)

Det har sin pris å være en tøs, det gjelder både jenter og gutter.

Sant så sant! Så lenge det bare er clamydia elelr no vil han nok ikke angre men snakker vi hiv blir det surt for stakkars gutten.

Det er jo lurt å bare alltid ha med et par kondomer i jakka til en hver tid, merker ikke SÅ forskjell med kontra uten uansett. Så er det jo bare å ta den av å fylle kjeften hennes noen sekunder før spruten.

Skrevet

Får du rull inn her frøken. Gutten har skjønt hva det vil si å dra på ferie er. Alle MENN som er singele går for å dyppe'n så mye de klarer når de er på ferie. Knulla selv en del damer uten når jeg var i bulgaria, ikke det smartese men hei jeg sitter her enda. bruker alltid kondom nå men skjønner at han glapp et par ganger i fylla.

Ja det er jo det som er det viktigste med å dra på ferie. Knulle så mange jenter som mulig og få masse sykdommer med på kjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...