AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #21 Skrevet 26. oktober 2010 Eller skal vi si, - jenter? Eller skal vi si guttunger?
waco Skrevet 26. oktober 2010 #22 Skrevet 26. oktober 2010 Om ni jenter har ligget med en gutt, - er det etter din oppfattning flest gutter som er horer da? Bare forstill deg hvor mange andre disse jentene har pult!
akuaku Skrevet 26. oktober 2010 #23 Skrevet 26. oktober 2010 Blir så utrolig kvalm av gutter ved å lese dette (det er jo helt tydelig at det er snakk om en GUTT, og ikke en MANN). Du puler 9 jenter, og lurer på OM du skal dra til legen, fordi du er LITT redd for kjønnssykdommer?! Helt sykt ansvarsløst! Blir helt redd av å lese det. Takk gud for at jeg er i et fast forhold, for hvis jeg hadde funnet ut noe sånt noe om en jeg hadde hatt en ONS med, tror jeg at jeg hadde kasta opp de fleste innvollene mine. 2
akuaku Skrevet 26. oktober 2010 #24 Skrevet 26. oktober 2010 Om ni jenter har ligget med en gutt, - er det etter din oppfattning flest gutter som er horer da? Bare forstill deg hvor mange andre disse jentene har pult! Hehe, men godt man kan fantasere om hvor mange andre disse jentene har pult, når vi VET at han fyren har pult såpass mange. Tankespinnerier vs. fakta
waco Skrevet 26. oktober 2010 #25 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er bare en observatør jeg, - ikke bland meg inn. Jeg får helt angst og avsmak over at ni forskjellige jenter kan ligge med samme gutt på fem dager. Ikke bare er det et bevis for hvor jente enkle er å knulle, flere på samme dag? En til lunsj og en til kvelds? uff og uff. Men det viser også at vi menn bør ha ganske så stor varsomhet når det kommer til å forelske seg i jenter. Hvis det er sånn at jenter elsker å ligge med gutter som har ligget med mange, - ja da føler jeg at kvinners seksulalitet er mer ubehagelig enn det jeg før trodde!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #26 Skrevet 26. oktober 2010 "Det var normale jenter, ikke horer eller negere eller noe slikt". Er ikke negere normale jenter? Mener du virkelig at disse har flere sykdommer enn "hvite". Dette må være det mest idiotiske jeg har hørt. Håper du har fått deg ett par sykdommer jeg Tanken på at noen av disse jentene faktisk kan bli gravide, har vel ikke streifet tankene dine engang... Sjarmerende må jeg si! Prosentandelen HIV-smittede er høyere blant negere enn hvite. Norske leger oppfordrer norske menn til å teste seg hvis de opplyser om at de har knullet negere i utlandet!
akuaku Skrevet 26. oktober 2010 #27 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er bare en observatør jeg, - ikke bland meg inn. Jeg får helt angst og avsmak over at ni forskjellige jenter kan ligge med samme gutt på fem dager. Ikke bare er det et bevis for hvor jente enkle er å knulle, flere på samme dag? En til lunsj og en til kvelds? uff og uff. Men det viser også at vi menn bør ha ganske så stor varsomhet når det kommer til å forelske seg i jenter. Hvis det er sånn at jenter elsker å ligge med gutter som har ligget med mange, - ja da føler jeg at kvinners seksulalitet er mer ubehagelig enn det jeg før trodde! Du må jo huske at disse jentene kanskje aldri har hatt en ONS før. Kjenner mange jenter som bare har hatt det én gang. Denne situasjonen sier ingenting om jentene, det sier noe om gutten som lar det gå sport i det her! Logikken din failer utrolig, og jeg tror nok du er bitter, i og med at du snur situasjonen på en slik måte.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #28 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er bare en observatør jeg, - ikke bland meg inn. Jeg får helt angst og avsmak over at ni forskjellige jenter kan ligge med samme gutt på fem dager. Ikke bare er det et bevis for hvor jente enkle er å knulle, flere på samme dag? En til lunsj og en til kvelds? uff og uff. Men det viser også at vi menn bør ha ganske så stor varsomhet når det kommer til å forelske seg i jenter. Hvis det er sånn at jenter elsker å ligge med gutter som har ligget med mange, - ja da føler jeg at kvinners seksulalitet er mer ubehagelig enn det jeg før trodde! Det er jo han som er løs her da. Hvem andre de har ligget med vet vi jo ingen ting om.
Gjest Bella_ Skrevet 26. oktober 2010 #29 Skrevet 26. oktober 2010 Herre du er dum du..Er negere ikke vanlige jenter?Du er sikkelig uviten idiot.Ganske stor sjanse at du har fått sykdommer tror jeg.Da disse jentene er så løse og ligger med deg så fort har de sikkert gjort det med andre menn også og uten kondom.Gå og sjekk deg din tulling og forhåpentligvis har du lært av dine feil.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #30 Skrevet 26. oktober 2010 haha, jeg får litt pepper her ser jeg. Dont hate the player, hate the game, sier jeg bare. Får jeg noen symptomer, så stikker jeg til lege. Jeg har hatt klamydia før, men det var ikke noe stress å bli kvitt. Det er HIV jeg har nerver for.
Gjest Bella_ Skrevet 26. oktober 2010 #31 Skrevet 26. oktober 2010 Og du kan bli steril hvis du går for lenge med klamydia så du bør teste deg.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2010 #32 Skrevet 26. oktober 2010 Og du kan bli steril hvis du går for lenge med klamydia så du bør teste deg. Ja, jeg må nok en tur. Men helvete, tenk hvis jeg er HIV smittet. Da tar jeg kveld.
Miss Desiree Skrevet 26. oktober 2010 #33 Skrevet 26. oktober 2010 Ja, jeg må nok en tur. Men helvete, tenk hvis jeg er HIV smittet. Da tar jeg kveld. Du får holde oss oppdatert
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #34 Skrevet 26. oktober 2010 Ja, jeg må nok en tur. Men helvete, tenk hvis jeg er HIV smittet. Da tar jeg kveld. Da hadde du vel i det minste lært noe av det. :O 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #35 Skrevet 26. oktober 2010 Du må jo huske at disse jentene kanskje aldri har hatt en ONS før. Kjenner mange jenter som bare har hatt det én gang. Denne situasjonen sier ingenting om jentene, det sier noe om gutten som lar det gå sport i det her! Dagens! Er ikke særlig sannsynlig at ingen av 9 jenter denne karen får seg på noen dager aldri har hatt ONS før.. Siden han har hatt forholdsvis kort tid på hver og enkelt av dem sier det heller litt om jentene, og hvor billige de er. Men klart hovedpersonen her er den største tøsen av alle, sier bare at jeg ikke tror disse 9 jentene var jomfru Mariaer heller.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. oktober 2010 #36 Skrevet 26. oktober 2010 Greia er at man vanligvis ikke klarer å ligge med ni forskjellige jenter på fem dager. Hvis man puler to stykker hver dag bortsett fra en siste dag (man rekker bare en fordi man skal nå flyetstress) så forteller det ganske mye om britiske jenter. Eller skal vi si, - jenter? Som du sier: Det forteller ganske mye om norske gutter at de ikke evner å oppsøke lege for å teste seg etter å ha feiet over 9 jenter. Det forteller også mye om "gjest" at han omtaler prosituerte som "horer" og svarte som "negere". For en sjarmerende gjeng! 1
Gjest Steffen Skrevet 26. oktober 2010 #37 Skrevet 26. oktober 2010 Som du sier: Det forteller ganske mye om norske gutter at de ikke evner å oppsøke lege for å teste seg etter å ha feiet over 9 jenter. Det forteller også mye om "gjest" at han omtaler prosituerte som "horer" og svarte som "negere". For en sjarmerende gjeng! Norske gutter? så du mener vi er alle sånn som det? håper virkelig du ikke mener det, for snakk om en trangsynt instilling og ha, Skal jegda si at alle damer er drittkjæringer bare fordet jeg har hatt dårlige erfaringer med noen?`det blir for dumt, Jeg har møtt damer som er skikkeligt bitch, men jeg har også møtt Damer som er skikkeligt søte og i mine øyne helt vidunderlige. Det sier seg selv at begge kjøn har sine råttne epler, men vær så snill, ikke skjær alle under en kamm!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. oktober 2010 #38 Skrevet 26. oktober 2010 Uansvarlig av deg, TS! Selv om jentene er "helt normale" kan det godt hende at de har noe lumsk. Man kan ikke se på en person at de har klamydia, for eksempel (eller enda verre, HIV-virus som ikke har gjort seg synlig enda..) Ikke nok med at du muligens har pådratt deg selv noe søppel, men det er godt mulig at du har ført noe videre også! Og hvem veit om jentene husket p-pillen sin og kanskje sitter med en liten kopi av deg inni seg.. Vel, gjort er gjort - du kan ikke endre fortiden. Men jeg foreslår at du tar en tur til legen og får sjekka deg for kjønnsykdommer så fort som mulig. Og så håper jeg du bruker kondom neste gang.. 1
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. oktober 2010 #39 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Norske gutter? så du mener vi er alle sånn som det? håper virkelig du ikke mener det, for snakk om en trangsynt instilling og ha, Skal jegda si at alle damer er drittkjæringer bare fordet jeg har hatt dårlige erfaringer med noen?`det blir for dumt, Jeg har møtt damer som er skikkeligt bitch, men jeg har også møtt Damer som er skikkeligt søte og i mine øyne helt vidunderlige. Det sier seg selv at begge kjøn har sine råttne epler, men vær så snill, ikke skjær alle under en kamm! Om du hadde lest hvem det var jeg siterte, som var Waco, ville du ha sett at han skriver "jenter" i flertall (som i alle jenter). Da svarte jeg Waco spesielt, og for å ære ham, svarte jeg på samme måte som han: ved å referere til gutter i flertall. Er det ikke underholdende? Det er så mange ulike som ramler innom her. Endret 26. oktober 2010 av gjestdeluxe
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. oktober 2010 #40 Skrevet 26. oktober 2010 haha, jeg får litt pepper her ser jeg. Dont hate the player, hate the game, sier jeg bare. Får jeg noen symptomer, så stikker jeg til lege. Jeg har hatt klamydia før, men det var ikke noe stress å bli kvitt. Det er HIV jeg har nerver for. Dette er noe av det mest provoserende jeg har lest på lenge, så jeg begynner å tro at du er et skikkelig troll som er ute etter å gjøre "kjerringene på kg" eitrandes forbanna. Og jeg må si: det har du klart! Jeg skal legge fram en liten tanke for deg: Hva om den første jenta du pulte uten kondom hadde HIV og ga det til deg, og så ga du det videre til de tre andre jentene? Jeg hadde ikke klart å leve med meg selv om jeg visste at jeg har ødelagt livet til tre andre personer, og fått en vanskelig framtid selv.. Nei - du får minuspoeng i sympatiboka mi. Og eh.. at du prøver å unnskylde deg med "don't hate the player but hate the game" er kjempebarnslig av deg. Du er selv ansvarlig for handlinger du gjør! Og hva med "den som er med på leken bør tåle steken"? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå