Gå til innhold

Knullet 9 jenter forrige uke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenke dere om før dere legger dere på ryggen. Hvis en gutt knuller deg innen 24 timer, så er sjansen veldig stor for at han har gjort det før.

Sattan, dere er naive!

Tenk dere om før dere putter kølla rundt i ukjente jenter også. Hvis jenta knuller deg innen 24 timer, er sjansen stor for at hun ikke er jomfru.

Og, knuller hun fremmede uten kondom, så er faren stor for at hun også har gjort DET før. Blir litt som en konkurranse, hvem klarer å smitte hvem først, og med værst mulig sykdom, yeay ferie er kult assa!!!

gutter som sitter og er redd snoppen har skaffet ham sykdommer, men "knullet bare vanlige jenter assa, ikke horer eller negere eller noe sånt", er mindre naive mener du? :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk dere om før dere putter kølla rundt i ukjente jenter også. Hvis jenta knuller deg innen 24 timer, er sjansen stor for at hun ikke er jomfru.

Og, knuller hun fremmede uten kondom, så er faren stor for at hun også har gjort DET før. Blir litt som en konkurranse, hvem klarer å smitte hvem først, og med værst mulig sykdom, yeay ferie er kult assa!!!

gutter som sitter og er redd snoppen har skaffet ham sykdommer, men "knullet bare vanlige jenter assa, ikke horer eller negere eller noe sånt", er mindre naive mener du? :skratte:

Helt enig med deg

Skrevet

La fyren pule så mange han vil. Jentene er ikke så lure da når de velger å ligge med ham uten kondom. Alle har like mye ansvar for det. At fyren kommer inn her å skryter av det, viser jo bare hvor sårt han trenger bekreftelse.

Skrevet

Jeg var i England på skoletur i forrige uke. Vi var ute hver dag og jeg endte opp med å knulle 9 stykker på 5 dager. Britiske jenter er jo helt gale :gjeiper:

Jeg sitter her nå med nervene opp i halsen, fordi jeg pulte 4 av dem uten dong. Det var normale jenter, ikke horer eller negere eller noe slikt. Tror dere jeg kan ha blitt smittet med noe dritt?

Litt nervøs for å stikke til legen.. :sjenert:

Når du møter på damer som knuller fremmede menn/gutter uten kondom, så kan du ta deg faen på at det ikke er første gangen. Hvem vet hva for slags andre turister/lokale de har hatt seg med. Du kan ha fått alt fra ingenting, til klamdyidia til HIV. Du får vente 14 dager å sjekke deg for det som kan sjekkes etter 14 dager, og vente 3 mnd å ta hiv test. Ellers får du bare traske rundt i usikkerheten, og flere av de sykdommene tar det jo flere år før du merker noe av så du er ikke safe om du ikke "merker" noe feil.

Skrevet

TROLL TROLL TROLL

TRÅDSTARTER ER TROLL TROLL

DERE POSTER I EN TROLLE-TRÅD.

TROLL DETECTED!!!

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg har lest at britiske kvinner er på lista over høyest andel tenårings graviditet i verden. Aner ikke om det stemmer, men det er jo litt relevant for tråden..kanskje.

Uansett så syns jeg det er totalt latterlig første innlegg, hvor du skriver "horer" eller "negrer", akkurat som det har noe med saken å gjøre. En hvithudet, ikke-horete jente har akkurat like stor sannsynlighet for å bli gravid eller ha en kjønnssykdom som ei mørkhudet jente eller ei prostituert hvis det var det du mente med hore.

Skrevet

Uansett så syns jeg det er totalt latterlig første innlegg, hvor du skriver "horer" eller "negrer", akkurat som det har noe med saken å gjøre. En hvithudet, ikke-horete jente har akkurat like stor sannsynlighet for å bli gravid eller ha en kjønnssykdom som ei mørkhudet jente eller ei prostituert hvis det var det du mente med hore.

Er du helt svidd? Sjansen for HIV øker eksponentielt med horer og negere!

Skrevet

Er du helt svidd? Sjansen for HIV øker eksponentielt med horer og negere!

Jaha? Forklar hvorfor.

Skrevet

Jaha? Forklar hvorfor.

Jaiks. Du er skremmende lite opplyst!

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Did you really? Was it fun like? Utrolig dømt å tømme laksen uten kondom.. jeg joiner de andre i moralpreken at du må sjekke deg der nede. Veldig lite smart å ikke beskytte seg. Da jeg bodde i UK så jeg flere ha sex på buss-stasjonen, på do på utested, på kjøpesenter, på metroen, i det hele tatt. Briter er randy folk. Og har masse kjønnssykdommer..

Skrevet

Did you really? Was it fun like? Utrolig dømt å tømme laksen uten kondom.. jeg joiner de andre i moralpreken at du må sjekke deg der nede. Veldig lite smart å ikke beskytte seg. Da jeg bodde i UK så jeg flere ha sex på buss-stasjonen, på do på utested, på kjøpesenter, på metroen, i det hele tatt. Briter er randy folk. Og har masse kjønnssykdommer..

Høres ut som en kjip tur spør du meg...

Skrevet

Jaiks. Du er skremmende lite opplyst!

La meg si det sånn; jeg sitter ikke med innebygget kunnskap om kjønnssykdommer og sånn. Men det jeg tenkte var at ei seksuelt aktiv hvit jente som ikke er prostituert, kan gjerne ha fått kjønnssykdommer fra de hun har hatt sex med. Hun er ikke mer resistant mot kjønnssykdommer som en mørkhudet person. Å derav sjansen like stor hos hvite som hos mørkhudete. Jeg ser jo den med at prostituerte har sex med flere, og sjansen øker dermed, men det er uansett uviktig i denne sammenheng.

Og jeg påsto jo faktisk ikke, jeg spurte.

Skrevet

Litt morsomt å sammenlikne KG-jentenes reaksjon i denne tråden med en tråd jeg postet for et par måneder siden: Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980

Her er det altså en gutt som har vært i England og pult 9 jenter på 5 dager, og KG-jentene blir skikkelig provosert. Men i tråden jeg linker til tok jeg opp hvorfor så mange norske jenter har sex med lokale sjarmører i Syden, gutter som lever for å nedlegge besøkende jenter og som i tillegg har et ganske besværlig syn på jenter som lar seg nedlegge - guttenes søstre, jentene i landsbyen er pent nødt til å holde seg i skinnet hvis de ikke skal få horestempel. Som det fremgår av dokumentarfilmen Colossi of Love er det svært enkelt å nedlegge skandinaviske jenter, og en av de greske "kamakiene" som intervjues i dokumentaren hevder å ha hatt mer enn 4500 damer.

http://www.dagbladet.no/2010/09/15/magasinet/film/tv_og_medier/13306382/

Det finnes sikkert en del skandinaviske jenter som er så blonde (i overført betydning) at de ikke skjønner at de lokale sydenheltene nedlegger et stort antall damer i løpet av sesongen, men om du er noenlunde oppegående vil du være klar over det, og da bør man jo også skjønne at faren de nordiske jentene utsetter seg for ved å la seg pule av profesjonelle strandløver er vesentlig større enn risikoen som ble disse 9 engelske jentene til del. TS må fortsette å ligge med to nye damer i døgnet dag ut og dag inn, hverdag som helligdag, jul, påske og pinse i over seks år for å komme opp i det tallet Bruno i Colossi of Love kan vise til. Hvis man lar seg provosere av en norsk gutt som ligger med 9 jenter på en tur til England og mener han er fryktelig uansvarlig, hva kommer det da av at man ikke lar seg provosere av at såpass mange skandinaviske jenter puler lokale casanovaer i Tyrka eller Hellas uten skrupler?

Faren for spredning av kjønnsykdommer er vel ikke større om TS puler 9 stykker på en kort uke i England enn når man som skandinaviske jenter ligger med sydengutter med erobringstall som kunne få Don Juan selv til å nikke anerkjennende? Nå var det riktignok ikke kjønnsykdommer jeg var opptatt av i tråden om norske jenters sydensex, men jeg synes bare jeg senser litt dobbeltmoral her. For i den andre tråden gikk jo også KG-jentene fra konseptene, men da var det over at noen i det hele tatt kunne driste seg til å stille spørsmål ved at så mange skandinaviske jenter bruker sin frihet til å la seg pule av lokale sydenhelter, gutter som puler rundt langt verre enn TS hele sesongen igjennom og som attpåtil ser ned på jenter som ikke passer godt på dyden. ;)

Siterer du bare en bok? Det der hørtes så teoretisk ut...sydengutta og de norske ungpikene på 14 kan ikke sammenlignes med TS sine 9 piker på en uke!

Skrevet

Da jeg bodde i UK så jeg flere ha sex på buss-stasjonen, på do på utested, på kjøpesenter, på metroen, i det hele tatt. Briter er randy folk. Og har masse kjønnssykdommer..

Sånn er det overalt i Norge også, særlig i Østfold...folk har sex overalt, i busskur og lignende!

Skrevet

UIT har ikke de skarpeste knivene skjønner jeg.

Skrevet

Siterer du bare en bok? Det der hørtes så teoretisk ut...sydengutta og de norske ungpikene på 14 kan ikke sammenlignes med TS sine 9 piker på en uke!

Er du klar over hva norske gutter gjør "i syden"? Jenter er så jævla naive. :)

Skrevet

UIT har ikke de skarpeste knivene skjønner jeg.

Du er tydeligvis ikke den skarpeste kniven heller. Jeg tilhører ikke UIT.

Skrevet

Du er tydeligvis ikke den skarpeste kniven heller. Jeg tilhører ikke UIT.

Det tar ikke bort det faktum at din ignoranse definerer vestlige smittebærere. Det er naive jenter som deg som legger seg flate for HIV smittede karer. GET EDUCATED!

Skrevet

Jeg synes ikke innlegget ditt så ut som noe annet enn en bastant påstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...