Gå til innhold

Knullet 9 jenter forrige uke

Fremhevede innlegg

Gjest snerpefjollen
Skrevet

Jeg er bare en observatør jeg, - ikke bland meg inn. Jeg får helt angst og avsmak over at ni forskjellige jenter kan ligge med samme gutt på fem dager.

Ikke bare er det et bevis for hvor jente enkle er å knulle, flere på samme dag? En til lunsj og en til kvelds? uff og uff. Men det viser også at vi menn bør ha ganske så stor varsomhet når det kommer til å forelske seg i jenter.

Hvis det er sånn at jenter elsker å ligge med gutter som har ligget med mange, - ja da føler jeg at kvinners seksulalitet er mer ubehagelig enn det jeg før trodde!

Visste disse jentene om at han hadde pult så mange? Så ikke at det sto noe om det.

Jeg vil ikke ha en løs mann, en som puler vilt rundt uten tanke på prevensjon, som ikke tenker på at det er mulig å få kjønnssykdommer eller at han kan bli far til opptil flere briter. Engelske jenter er ganske tidlig ute på mammafronten og er han riktig heldig så har han truffet noen fra de "rette" strøkene hvor de blir gravide som 13-åringer.

Det som er verre er i tillegg språkbruken og den mangelen på respekt han har for andre individer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Steffen
Skrevet

Om du hadde lest hvem det var jeg siterte, som var Waco, ville du ha sett at han skriver "jenter" i flertall (som i alle jenter).

Da svarte jeg Waco spesielt, og for å ære ham, svarte jeg på samme måte som han: ved å referere til gutter i flertall.

Er det ikke underholdende? :)

Allright.var ikke klar over at det var rettet spessielt mot han, Må isåfall si at han er på videne med og omtale alle jenter på den måten. What`s so funny bout peace love and understanding hehehe. Why cant we all just get allong. Skjønner jo det at folk ofte blir bitre på det andre kjønnet etter feks et stygt brud osv, men det er viktigt og komme over, eller så ender man bare opp sint og bitter. Så sier igjen, både Menn og Damer har råtne eppler.Men er viktigt og se at allt er ikke svart og hvit. Men og forvente at alle skulle ha et Normalt syn på verandre er vell som og håpe på værdens fred hehe. Kommer nokk alldri til og skje, Men får ta til trøst at det finnest nokk av mennesker i begge kjønn som respekterer verandre og har et normalt syn på forskjellene. Og til TS. du BØR gå til en lege og få sjekket deg selv. Og husk i framtiden, Kondomer er et MUST! better safe then sorry.

• Liker 1
Gjest helledutten
Skrevet

haha, jeg får litt pepper her ser jeg. Dont hate the player, hate the game, sier jeg bare.

Får jeg noen symptomer, så stikker jeg til lege. Jeg har hatt klamydia før, men det var ikke noe stress å bli kvitt. Det er HIV jeg har nerver for.

Du er klar over følgeskadene av klamydia formoder jeg? Du er klar over at du kan smitte andre jenter med klamydia, og at det tar lenger tid før jenter oppdager at de har det og at de kan risike å bli sterile av det?

Vær gjerne en player men vær en player som viser ansvar og bruker beskyttelse, ikke bare av hensyn til deg selv men også til de du har sex med.

• Liker 3
Skrevet

Dagens! Er ikke særlig sannsynlig at ingen av 9 jenter denne karen får seg på noen dager aldri har hatt ONS før.. Siden han har hatt forholdsvis kort tid på hver og enkelt av dem sier det heller litt om jentene, og hvor billige de er. Men klart hovedpersonen her er den største tøsen av alle, sier bare at jeg ikke tror disse 9 jentene var jomfru Mariaer heller.

Hvorfor er jentene billige? Er ikke sikkert de viste at han har hatt sex med så mange jenter på en uke. Er man billig bare pga man har sex? Virker jo sånn.

Gjest unbeliveable
Skrevet

Hvorfor er jentene billige? Er ikke sikkert de viste at han har hatt sex med så mange jenter på en uke. Er man billig bare pga man har sex? Virker jo sånn.

Så lenge du er jente så er du billig... får ikke gutten seg sex så er det jentenes skyld, får han sex så er det fortsatt noe galt med jentene..

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du er jente så er du billig... får ikke gutten seg sex så er det jentenes skyld, får han sex så er det fortsatt noe galt med jentene..

Ja tydeligvis

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Dette er noe av det mest provoserende jeg har lest på lenge, så jeg begynner å tro at du er et skikkelig troll som er ute etter å gjøre "kjerringene på kg" eitrandes forbanna.

Og jeg må si: det har du klart!

Bra observert og resonnert..........jeg er sikker på at du har rett.

Tråder med player-innhold, som denne, og ikke minst om utenlandske damer som er mye penere, ordentlige, kvinnelige og mer sexy enn norske blir raskt til ørt'n sider her inne. Trolle-TS oppnådde tre sider på nøyaktig to timer og det er vel pers.?? Grattis :sarkasme:

Gjest Morales
Skrevet

Skjønner ikke problemet. Var ikke alle ni frivillige sexpartnere? Sex er jo deilig og godt! Kanskje alle ni har savnet å få noe i pølseboden? Slutt å kritiser og heller tenk på hvor heldig disse jentene har vært, gutten også selvfølgelig. Men en tur til legen er jo meget fornuftig.

Skrevet (endret)

La meg starte med å kalle deg en IDIOT for å ikke bruke kondom på fremmede jenter, det er dumdristig og utrolig uansvarlig, både ovenfor deg selv og jentene du lå med. But shit happens in England, right?

Når det er sagt vil jeg gjerne si: YOU'RE THE MAN :danse:

Å knulle 9 damer på 5 dager når man er på ferie i utlandet kan vel defineres som en jævlig bra ferie. Det er nok de fleste menn enige med meg der (til og med de på forumet som sier at de ikke er det, kun for å imponere kvinnene), for det er ikke mange her som ville sagt "nei takk, jeg tror jeg står over. Det har blitt litt for meget med seksuelt samkvem denne uken, og min kvote er desverre oppbrukt" når alt kommer til alt. No way.

Endret av Trampe
Skrevet

Har du tenkt på at du kan ha fått enten herpes eller kjønnsvorter? eller at du kanskje har vært kjempeheldig og fått begge deler?

Jeg har ei venninne som var på skoletur i England, hun hadde en ons med èn brite. Gjett hva hun fikk med seg i bagasjen hjem? HERPES. Dette er tre år siden, og ifølge henne har hun vonde herpesutbrudd nesten like ofte som hun har mensen... ikke nok med det, hun er nødt til å fortelle potensielle kjærester at hun har herpes og at om dem har ubeskyttet sex så er det stor sjangse for at hun kommer til å smitte dem.

Folk stikker rimelig fort når dem hører ordet herpes.. Jeg vet at jeg ville gjort det iallefall.

• Liker 1
Gjest Airi Chikako
Skrevet

Skal vi se. Storbrittania ligger vel på europatoppen for ubeskyttet sex og kjønnssykdommer. 120 000 ble diagnosert med klamydia i 2008, Det har dukket opp en type gonore som er resistent mot medisiner, 16% av tilfellene var hos jenter under 20. Rundt 8000 briter har diagnose på HIV også, det er ikke småtall. Hvis du fremdeles mener at du ikke bør teste deg... Lykke på reisen.

Skrevet

TS er rett og slett en skikkelig billig mann.. nei forresten, en guttunge.

Han er nok en latterlig person som fikk med seg en haug med latterlige jenter. Jeg ønsker ikke sykdom på noen av dem, men jeg håper at de snart kløøør mellom beina alle sammen!

Tenk om du plutselig sitter der med en haug med unger du skal betale for! Hehehe... flere av dem som får tvillinger eller noe slik.. hihi..

Nei, jeg klarer ikke å ta dette innlegget seriøst rett og slett fordi jeg tviler på at noen kan være så rett ut dumme.

• Liker 1
Skrevet

Var de 9 jentene fine, eller bare overvektige pløser,

som er glad for at noen snakker med dem?

Nekter å tro at du klarer å legge ned 9 Tone-Damli-look-a-likes på 5 dager.

Skrevet

Var de 9 jentene fine, eller bare overvektige pløser,

som er glad for at noen snakker med dem?

Nekter å tro at du klarer å legge ned 9 Tone-Damli-look-a-likes på 5 dager.

Har du sett britiske damer? Ikke akkurat kjent for sin skjønnhet :ler:

Skrevet

Fyyyy faen så ekkel du er! ÆSJ! håper du har fått sykdommer så du skjønner hvor ansvarsløs du har vært!! Kanskje du lærer no! håper jeg aldri møter på deg! detta var KVALMT.

• Liker 1
Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Neida, britiske damer er ikke akkurat fine: http://melodyplant.com/wp-content/uploads/2008/01/cheryl-cole-sexy.jpg

:ironi:

TS: Du er helt sjanseløs når du pløyer ukjente kvins uten kondom. Fitte er jo en eneste stor bakteriekoloni, så sjansen er stor for at du er smittet. Sjekk deg selv!

:ler: Tror neppe TS fikk Cheryl Cole på kroken dog...

(Er det in å vise fram hele puppestasen til hverdags i GB egentlig? Har sette mange med ca. sånn topp på en vanlig (uke)dag på byen...)

Endret av Airi Chikako
Skrevet

:ler: Tror neppe TS fikk Cheryl Cole på kroken dog...

(Er det in å vise fram hele puppestasen til hverdags i GB egentlig? Har sette mange med ca. sånn topp på en vanlig (uke)dag på byen...)

hehe, neppe. Men det finnes mange fine britiske jenter. Har fyrt noen av dem jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...