Gå til innhold

Knullet 9 jenter forrige uke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var i England på skoletur i forrige uke. Vi var ute hver dag og jeg endte opp med å knulle 9 stykker på 5 dager. Britiske jenter er jo helt gale :gjeiper:

Jeg sitter her nå med nervene opp i halsen, fordi jeg pulte 4 av dem uten dong. Det var normale jenter, ikke horer eller negere eller noe slikt. Tror dere jeg kan ha blitt smittet med noe dritt?

Litt nervøs for å stikke til legen.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal vi kunne vite om du har blitt smittet av noe? Stikk til legen for å teste deg, og håp at ingen av disse billige tøsene har blitt gravide.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med gutter og være redd for å sjekke seg? Jeg har sjekket meg mange ganger, og vært med flere av venninnene mine.. Det kan godt hende du har noe, så gå og sjekk deg.

Skrevet

Hvilkne hull tok du de i?

Fitta... Har aldri testa toeren :gjeiper:

Skrevet

syns nå han har vært en like billig tøs jeg da men...

• Liker 2
Skrevet

første jeg tenkte på var at det ikke var sikkert at jentene brukte annen prevansjon, som f.eks p-piller...

men en sjekk hos legen er det letteste, så får du eventuelle medisiner eller hva man bruker for eventuelle kjønnssykdommer med en gang.

Skrevet

Jeg var i England på skoletur i forrige uke. Vi var ute hver dag og jeg endte opp med å knulle 9 stykker på 5 dager. Britiske jenter er jo helt gale :gjeiper:

Jeg sitter her nå med nervene opp i halsen, fordi jeg pulte 4 av dem uten dong. Det var normale jenter, ikke horer eller negere eller noe slikt. Tror dere jeg kan ha blitt smittet med noe dritt?

Litt nervøs for å stikke til legen.. :sjenert:

Hva i helvete skjedde med seksualundervisningen på skolen? Nei, du er sikkert ikke smittet med noe dritt eller har gjort noen gravide for det er jo tross alt bare horer og negere som får kjønnsykdommer og gravid er det jo ingen som blir :kose:

• Liker 3
Skrevet

syns nå han har vært en like billig tøs jeg da men...

Helt sant. Han er den aller billigste av dem alle. Skulle gjerne redigert det inn i innlegget, men det går ikke ;)

Skrevet

Med tanke på at engelskmenn vet enda mindre om sex og prevensjon enn vi nordmenn gjør så er sjangsen for at uhellet har vært ute ganske stort. Med andre ord, test deg!

• Liker 1
Skrevet
Britiske jenter er jo helt gale
Syns ikke det høres så veldig oppegående ut det du forteller at du har gjort heller. Hvis du har det da. Det har plutselig blitt veldig populært å skrive at en omtrent har humpet hele armeen her inne. Ny trend som alle hiver seg på eller?
Skrevet

"Det var normale jenter, ikke horer eller negere eller noe slikt". Er ikke negere normale jenter? Mener du virkelig at disse har flere sykdommer enn "hvite". Dette må være det mest idiotiske jeg har hørt. Håper du har fått deg ett par sykdommer jeg :) Tanken på at noen av disse jentene faktisk kan bli gravide, har vel ikke streifet tankene dine engang... Sjarmerende må jeg si!

• Liker 3
Skrevet

Om de har blit gravide er jo ikke noe problem, han er jo i Norge, og de vet jo sikkert ikke hvem han er, eller hvor han bor, så det blir jo ikke hannes problem haha

Skrevet (endret)

Kondomer for ett år med så høy frekvens, smeltes om til bildekk som kalles Goodyear.

Endret av angkortom
Skrevet

Du kan ha blitt smittet ja. Du burde gå teste deg! Selv om de ikke var horer eller negere så betyr ikke det at du ikke ble smittet.

Skrevet

"Det var normale jenter, ikke horer eller negere eller noe slikt". Er ikke negere normale jenter?

Og er ikke horer normale jenter? Jo!

Skrevet

Stakkars barn som får hans gener...

• Liker 1
Skrevet

Greia er at man vanligvis ikke klarer å ligge med ni forskjellige jenter på fem dager. Hvis man puler to stykker hver dag bortsett fra en siste dag (man rekker bare en fordi man skal nå flyetstress) så forteller det ganske mye om britiske jenter.

Eller skal vi si, - jenter?

Skrevet

Og er ikke horer normale jenter? Jo!

hehe, det har jeg også forsøkt å forklare dem!

Skrevet

Hvilkne hull tok du de i?

Spiller da absolutt INGEN rolle det vel...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...