Gå til innhold

Sex med gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et kjapt spm til dere menn. Forandrer sexlysten seg med graviditet? Fikk dere mindre lyst på sex, og eventuelt hvorfor?

Jeg er blandt de gravide med ØKT sexlyst men mannen virker fornøyd med 2-3 ganger i uka. Før jeg ble gravid hadde vi sex hver dag.. Tror dere dette vil ta seg oppigjen etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blandt de gravide med ØKT sexlyst men mannen virker fornøyd med 2-3 ganger i uka.

Høres mer enn bra nok ut!!

Mange andre ikke-gravide synes dette er for ofte.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Før jeg ble gravid hadde vi sex hver dag.. Tror dere dette vil ta seg oppigjen etter fødselen?

Det kan være fornuftig å få litt realistiske tanker om hvordan det er å ha et bittelite barn i hus.

Nei, sexlivet kommer etter all sannsynlighet ikke til å bli det samme sånn helt med det første.

Skrevet

Det kan være fornuftig å få litt realistiske tanker om hvordan det er å ha et bittelite barn i hus.

Nei, sexlivet kommer etter all sannsynlighet ikke til å bli det samme sånn helt med det første.

Nei jeg er jo ikke dum heller da, men spm var kanskje dumt formulert. Lurte på om menn som har mistet lysten under graviditeten får den igjen når magen er borte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...