Gå til innhold

Føler meg ikke vel i noe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier sitt. Jeg har så ufattelig mye klær, men jeg føler meg ikke vel i noe av det for tiden, bortsett fra joggebukse og en genser. Jeg har egentlig vært veldig glad i å kle meg fint, sminke meg og ordne meg på håret. Nå føler jeg at jeg aldri klarer å fikse håret mitt lenger, sminken min ser j*vlig ut og klærne overhodet ikke passer på kroppen. Jeg passer inn i størrelsene 38 og 40. Jeg har også litt ekstra på magen og på hoftene. Nesten alle klærne mine satt fint på for en månedstid siden, men etter det har det vært et ordentlig slit å kle på seg.

Nå er jeg både frustrert og fortvila. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver her. Jeg passer ikke lenger inn i mine 38-klær, men 40 holder. Har litt ekstra på kroppen som jeg gjerne vil bli kvitt, og lenge hadde jeg en periode hvor jeg bare ville gjemme meg bort, og joggebuksa var min beste venn.

Har du prøvd å kjøpe deg noen nye klær, som du føler deg mer vel i? Dette er selvsagt en lettvint løsning, siden det å føle seg vel ligger i hodet. Vet ikke hvilke tips jeg skal gi deg, for jeg kan ikke sette ord på hva som endret seg hos meg. Men nå føler jeg ikke at jeg trenger å gjemme meg bort lenger. Har selvsagt dager da alt er dritt, men stort sett er det bra!

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver her. Jeg passer ikke lenger inn i mine 38-klær, men 40 holder. Har litt ekstra på kroppen som jeg gjerne vil bli kvitt, og lenge hadde jeg en periode hvor jeg bare ville gjemme meg bort, og joggebuksa var min beste venn.

Har du prøvd å kjøpe deg noen nye klær, som du føler deg mer vel i? Dette er selvsagt en lettvint løsning, siden det å føle seg vel ligger i hodet. Vet ikke hvilke tips jeg skal gi deg, for jeg kan ikke sette ord på hva som endret seg hos meg. Men nå føler jeg ikke at jeg trenger å gjemme meg bort lenger. Har selvsagt dager da alt er dritt, men stort sett er det bra!

Skrevet

Jeg har en god del nye klær, men likevel syns det er like vanskelig. Prøver likevel å kle meg vanlig (ikke joggebukse og genser), men det ender alltid opp med at jeg syns det ser fryktelig rart ut og at jeg skifter igjen fem minutter senere. Håpløst! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...