Lillamilla Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg ønsker meg en frisk rosa blush fra Mac, og lurer på om dere har anbefalinger? Har sett litt på True Romantic og Pink Swoon, men lurer på om disse er fine på? Bor langt unna nærmeste Mac-butik og må bestille, derfor får jeg ikke sett de i virkeligheten.
Honesty Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Hva slags rosatone er du ute etter? Skal den være varm eller kald, matt eller skimrende, lys eller mørkere? Mange liker Well Dressed, som er helt lys rosa og med skimmer. Pink Swoon er matt og egentlig ganske lite pigmentert, og fargen er varmere og går mer mot fersken.
Lillamilla Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hva slags rosatone er du ute etter? Skal den være varm eller kald, matt eller skimrende, lys eller mørkere? Mange liker Well Dressed, som er helt lys rosa og med skimmer. Pink Swoon er matt og egentlig ganske lite pigmentert, og fargen er varmere og går mer mot fersken. Jeg er ute etter en mellomrosa , heller lys enn for mørk. Gjerne en som ikke er så pigmentert, så jeg har litt kontroll Er ikke så veldig glad i skimmer og glitter, men den kan gjerne ha litt "glans". Er litt usikker på om jeg bør ha en kald eller varm farge. Er Pink Swoon mørkere enn Well Dressed? Er den fin? Endret 27. oktober 2010 av Lillamilla
Honesty Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Pink Swoon er mørkere enn Well Dressed, helt klart. Dessuten er Pink Swoon matt og ikke så pigmentert (det er en Sheertone), mens Well Dressed har ørlite fint skimmer som ser veldig friskt og fint ut på huden. Men du kan se swatches hos heidioksendal.com, så får du et bedre inntrykk. Alt kommer vel an på smak og behag, og om du har varm eller kald hudtone. Det er nok ikke mye hjelp i meg. Endret 28. oktober 2010 av Honesty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå