Gå til innhold

Julekjole

Transe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så heldig å ha bunad jeg da. Hehe.

Bruker som regel bunad under middagen og litt etter, skifter til noe litt lettere utover. Før pakkestyr :)

Kjole det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker finkjole på julaften, nyttårsaften og eventuelle romjulsfester. For resten av romjulen bruker jeg stort sett mer hverdagslige familieselskap-type kjoler på dagen hvis jeg skal noe, og ellers helt vanlige klær som jeans, skjørt, kjoler hvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid kjoler, og kjøper mange nye hvert år. Men nå har jeg jo opparbeidet meg en del opp igjennom årene, så i år hadde jeg bare tenkt å kjøpe èn ny. Har ikke fått brukt halvparten engang.

Jeg liker kjoler a la denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å pynte meg, så i jula benytter jeg en hver anledning til å bruke kjoler. Må vel finne årets julekjoler, fin julegave til seg selv det :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Har kjøpt en kjole hos Torunns Drømmekjoler i år, og den gleder jeg meg til å bruke! Passer både som julebordantrekk, kjole på julaften og nyttårskjole, så jeg synes det var et godt kjøp, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år skal jeg ha bunad på julaften. De andre dagene så pynter jeg meg ikke så veldig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mye kjoler i løpet av juledagene, kjøpte noen kjoler i NY så jeg har litt å velge i i år:P

Endret av josefin88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

På julaften så tar jeg kanskje på meg det fineste hverdagstøyet jeg har.

Har faktisk ingen kjoler eller penklær (har ikke råd til å priorietere det).

Resten av julen koser jeg meg i pysj eller koseklær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På julafta på kvelden blir det nok eine nye kjolen min frå Tyrkia. Ellers blir det nok kvardagsklede, kanskje eg hiv på meg ein kjole eller to iløpet av jula. Eg fann nett ut at eg har omtrent 20 kjolar der opptil fleire ikkje er brukte i det heile tatt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å pynte meg, så i jula benytter jeg en hver anledning til å bruke kjoler. Må vel finne årets julekjoler, fin julegave til seg selv det :shoppe:

Jeg liker å pynte meg året rundt og finner alltids en god grunn til å pynte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bunad på selveste 24, ellers penklær. Tynne strømper og ullsokker med kjole. Er jo litt gulvkaldt innimellom.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltids en ny kjole!! Det er så koselig å kjøpe seg litt ekstra til jul og nyttår, slik at man føler seg fjong og fin!

Jeg elsker jo også sko, så det blir dyrt, gitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Alltids en ny kjole!! Det er så koselig å kjøpe seg litt ekstra til jul og nyttår, slik at man føler seg fjong og fin!

Jeg elsker jo også sko, så det blir dyrt, gitt... :fnise:

SKO ja, det var det godt du sa. Jeg må ha nye sko også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel på meg jeans og en pen skjorte tenker jeg. Er bare foreldre og broren min så er ikke noe spesielt. Litt pynting men ellers ikke noe. Resten av tiden er det vanlige klær. Nyttårsaften blir det litt mer pynting igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser mange bruker bunad i jula, det er helt ukjent for meg :) Artig at dere bruker de i jula også da, det er jammen ikke så mange ganger i året de blir brukt.

Siste årene har jeg brukt tunika-lignende kjoler/tynne, lange skjorter med singlet under og tights. Litt smykker, fine øredobber og skoletter. Bruker kun sko til og fra kirka, så er ikke så nøye på skotøyet, hehe.

Har lyst til å kjøpe meg noen kjoler i år tror jeg, jeg er ekstremt dårlig til å pynte meg og har lyst å bli flinkere til det :) Lurer på en svart, enkel en i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i kjole på julekvelden. I år blir det en eller annen kjole som får plass til en høygravid mage :) De andre dagene er det ikke så nøye, men går ikke i joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

:jepp:

Fort gjort å glemme. For ikke å snakke om accessories, strømper og nytt undertøy.. :lur:

Jaa. Huff, jeg bruker enhver unnskyldning for å dresse meg opp, og jula er nok intet unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanligvis en enkel kjole på julaften, de andre dagene kler jeg meg vanlig når jeg er hjemme og pynter meg med skjørt, tunika eller kjole når jeg er i besøk. Liker å se vellstelt og pyntet ut, uten at det sklir over i overpyntet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...