Dine Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg ELSKER bagels og har veldig lyst på grove bagels, annet enn de hvetebagelsene man får kjøpt på Meny / ICA / Ultra . Hvor får man kjøpt det? Evt hvordan kan man lage det selv? På forhånd tusen takk
Antoinette Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Å lage bagels er litt jobb siden de først skal posjeres i vann og deretter stekes. Bare så du er obs på det. Du kan bruke en kombinasjon av hvetemel, speltmel, fin sammalt rug og fin sammalt hvete.
Dine Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Usj, jeg som ikke er en baker.. Kan forsøke meg på det, men siden suget er nå, så tror jeg at jeg skal satse på å kjøpe et par stykker først.. Men hvor...?
Antoinette Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg har brukt denne som fungerer veldig bra. Endret 26. oktober 2010 av Antoinette
Dine Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2010 Tusen takk for linken, skal sjekke gjennom ingrediensene og se om ikke jeg har det som skal til og prøve i morgen kanskje.. Hadde vært deilig med nystekte bagels med godt pålegg... mmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå