AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er på lavkarbo, etter råd fra en fedmelege. Jeg skal spise 5 ganger om dagen; ca hver 2.5 til 3. time, og drikke 3 l. vann :O Han anbefalte å spise litt grovt brød. Skal ut å handle inn litt mat, og bare lurer på en ting: Er det greit å spise leverpostei og rugsprø?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 leverpostei går fint, men det er veldig forskjell på de forskjellige typene. Noen er tilsatt sukker, potetmel osv. Husker ikke i farta de reneste typene, men mener å huske at First Price sin er ok.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Synes legen ga noen rare råd. For det første er det ikke vanlig å spise brød. Det er mye karbohydrater også i grovbrød. Jeg tror i stedet du kan bake et slags brød eller knekkebrød selv, dette kan du eventuelt søke etter på nettet. For det andre tror jeg du vil oppleve at det er mye å spise fem ganger om dagen når du går på lavkarbo. Sundt fett og stabilt blodsukker gjør at du føler deg mett, og ikke trenger å spise så ofte. Jeg spiser ikke mer enn tre ganger om dagen, unntaksvis fire. Ellers kan jeg bare ønske deg lykke til! Lavkarbo har forandret livet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå