Gå til innhold

Hvilken måned skal du gifte deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, subject says all omtrent! :)

Grunnen til at jeg spør? Tja, mest for å vite litt mer om hvilke månder som er vanlige bryllupsmåneder blant oss vanlige dødelige som gifter oss her i norge.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss i august neste år. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi har valgt et tidspunkt jeg tror er klimakset i brudesesongen:

Sent juni neste år... =)

Skrevet

Vi skal og gifte oss i august :)

Skrevet

Gifter oss 25.juni:)

Skrevet

Gifter oss 25.juni:)

hihi denne datoen skal jeg og gifte meg når jeg engang skal gifte meg :P Mamma og pappa ble gift 25. juni, og broren min og kona hans gifta seg og 25. juni, uten at han viste det var mamma og pappa sin bryllupsdag.. Ergo, jeg MÅ jo bare gifte meg da jeg og ;p

Skrevet

Blir juni her også, selv om jeg egentlig ville ha vinterbryllup så må mannen få bestemme litt også :gjeiper:

Skrevet

Ensom svale i juli!

(selv om det betyr mange kompromisser i forhold til leverandører.....)

Skrevet

Vi har giftet oss i midten av September, men i utlandet, med + 30 grader selv om på bryllupsdagen vår var ikke klar sol, men med skyer ;)

Hadde egentlig ønske om å gifte meg i August, men fikk vite at det er felles ferie for alle i Italia på denne tiden (t.o.m. presten vår varpå ferie, he-he;))

Skrevet

Vi gifta oss midt i august i år. :D Starta med overskya den dagen, men når vi kom ut av kirka etter vielsen skein sola nydelig!

Skrevet

Vi gifter oss nå i januar 2011! Vinterbrud med andre ord! :klemmer:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tenker det blir juli. Rett og slett fordi da har slektningene ferie, det er som regel fint vær og vi begge har også ferie. Det er et puslespill å finne en dato alle kan, så juli er fint...

Skrevet

Vi gifter oss i oktober :) Vi har en greie med tallet 29, og oktober var den eneste mnd hvor 29. var en lørdag (de to andre alternativene var april, men for tidlig, og juli, men hadde ikke lyst til å ha det da..)

Skrevet

Vi skal gifte oss i Juli. Ser ikke ut som om det er så vanlig, det er vel litt fordi det er midt i fellesferien tenker jeg.

Skrevet

juli her også!

Er vel kanskje litt dumt med tanke på leverandører og fellesferie,og steder stenger tidligere enn ellers..

Men det går vel bra vel?:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...