*Elisabeth* Skrevet 10. oktober 2003 #1 Skrevet 10. oktober 2003 Etter å ha vært sammen i 2 år, gikk jeg fra min kjæreste i april. Jeg bor nå alene, men har en elsker som jeg traff i sommer. Problemet er at han bor ca 4 timers reisetid fra her jeg bor, slik at det blir treff kun ca 1-2 helger i måneden. Vi har det veldig morsom disse helgene, men jeg merker etterhvert at jeg mer og mer savner den hverdagslige kontakten, og da særlig det å kunne være impulsiv seksuelt. Nå blir det litt sånn at når vi er sammen, så er det nesten kun for å ha mest mulig sex på kortest mulig tid.. Ja, jeg elsker det, men jeg savner litt det med å komme hjem til en kåt kjæreste som jeg kan knulle med der å da, om dere skjønner hva jeg mener. Det jeg vel egentlig ønsker er mer sex i hverdagen. Jeg vet vel at svaret på det er at jeg enten må gi opp denne elskeren og få mehg en kjæreste i nærheten..! Men, det jeg vel egentlig lurer på om er om dette behovet for impulisivitet er noe jeg ønsker meg fordi det per nå ikke er mulig, eller er det noe som dere samboende drar nytte av i hverdagen..? Innspill noen? Elisabeth
Gjest Abelone Skrevet 10. oktober 2003 #2 Skrevet 10. oktober 2003 Selvsagt er impulsiv sex i hverdagen en kjempedeilig sak..! Ikke alltid det blir slik som planlagt, men det kan bli det likevel! Jeg synes nå likevel det høres godt ut å ha maksimal-sex to hele helger i måneden. Det jeg likevel synes er rart, er at du setter sex øverst. For meg er personen jeg elsker det viktigste, og deretter sex. For meg er sex med en jeg elsker, og sex med en annen to veldig forskjellige ting. Sex med ham jeg elsker er 1000 ganger bedre. Håper at du finner en du elsker og som elsker deg tilbake.
*Lillian* Skrevet 11. oktober 2003 #3 Skrevet 11. oktober 2003 Hvis det kun er for sexens skyld så hadde jeg nok ikke funnet meg en som bodde 4 timer unna.. For da blir det ofte litt langt imellom, da Hvis det var en jeg følte for og kanskje følte det var verdt å bruke mer tid på og bli bedre kjent med så hadde det ikke gjort noe om han bodde 4 timer unna, for man har jo telefon og internett - og om jeg følte at han var verdt å bruke mer tid på ville jeg nok gladelig brukt penger på å reise til ham ofte likevel..Avstand ingen hindring. Men det virker litt for meg som du har denne elskeren kun for kosens skyld? Da ville jeg nok satset på en i nærheten som kunne være der litt oftere Lillian
Anki1971 Skrevet 11. oktober 2003 #4 Skrevet 11. oktober 2003 Blir vanskelig å ha impulsiv sex med en elsker som bor såå langt unna ja. Men på den annen side - bedre med digg sex annenhver helg enn ikke i det hele tatt Håper du finner ut av det - om du vil fortsette med han du har nå, eller lete etter en ny elsker eller kjæreste Lykke til! Abelone: Det finnes folk som ser annerledes enn deg på ting vet du jeg syns også kombinasjonen sex med han jeg elsker er best, men er noe annet når man ikke har den man elsker da
Gjest Abelone Skrevet 11. oktober 2003 #5 Skrevet 11. oktober 2003 Abelone: Det finnes folk som ser annerledes enn deg på ting vet du jeg syns også kombinasjonen sex med han jeg elsker er best, men er noe annet når man ikke har den man elsker da _________________ Jada Anki. Jeg vet at det fins andre oppfatninger enn min egen, men nå var det nå min mening jeg skrev da. Virkelig nødvendig å kommentere?!?
Anki1971 Skrevet 12. oktober 2003 #6 Skrevet 12. oktober 2003 Jeezuz... Like nødvendig som det var for deg å komme inn med det innlegget hvor det virker som om du ser ned på henne som skrev innlegget, antar jeg... :-?
Gjest Abelone Skrevet 12. oktober 2003 #7 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg ser ikke ned på andre som har en annen oppfatning enn meg, ikke om sex og om svært lite annet også. Jeg sier at jeg ønsker henne det beste: sex med en hun elsker. Kan ikke forstå at du behøver å la deg provosere av det, Anki! Kjenner at jeg blir ganske pissed på hele denne meningssensuren. Og det var alt fra meg i denne tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå