AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg skal gifte meg og vi skal hyre inn en fiolinist som skal spille. Er det noen som har forslag til en sang fiolinisten kan spille. Jeg er ute etter sånne sanger som bare får hårene til å reise seg fordi den er så nydelig, og man blir helt rørt og får tårer i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avaleona Skrevet 26. oktober 2010 #2 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg skal gifte meg og vi skal hyre inn en fiolinist som skal spille. Er det noen som har forslag til en sang fiolinisten kan spille. Jeg er ute etter sånne sanger som bare får hårene til å reise seg fordi den er så nydelig, og man blir helt rørt og får tårer i øynene. River flows in you - Yiruma Det skal ihvertfall jeg ha i mitt bryllup Fu finner fiolinversjon på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #3 Del Skrevet 1. november 2010 Canon in D kan spilles på fiolin. Hvis man i tillegg har piano/orgel blir det nyyydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brazil-girl Skrevet 3. november 2010 #4 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Vi har hyret inn fiolin-dame og singerinne i tillegg til kyrkelig organ. Singerinne sang for oss: Seinn Alleluia + Ave Marie. Fiolonisten og organen spilte hele veien, totalt 8 ulike musikk-stykker (i hvilket 2 overnevnte sanger var inkludert). Her er de 6 som jeg kommer på i farten: Bridal March from Lohengrin (Wagner) Vangelis hymn Seinn Alleluia = sang N.Rota: Romeo & Giulietta Ave Maria (Mascagni) = sang J. Pachelbel: Kanon in D Endret 3. november 2010 av Brazil-girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hariette Skrevet 4. november 2010 #5 Del Skrevet 4. november 2010 Spør fiolinisten. Han/hun har sikkert god erfaring fra bryllup og kan komme med en anbefaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Rug Skrevet 4. november 2010 #6 Del Skrevet 4. november 2010 Canon in D kan spilles på fiolin. Hvis man i tillegg har piano/orgel blir det nyyydelig :rødme: Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå