Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt så vasker jeg mitt halvlange hår 3 ganger i uken, og da er rutinen : vake med shampo 2 ganger, deretter balsam ( eller kur, ca hver 5-6 hårvask). Vil det være smør på flesk om jeg i tillegg begynner med en fuktighetsspray etter balsamen/kueren? Altså en sånn som ikke skal vaskes ut?

Eller vil det evt skade håret eller gjøre det styggere?

Håret som er fra hårstikken og ned synes jeg er tørt, og det floker seg lett, og er ikke så fint, i hvertfall ikke nå som vinterern nærmer seg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden håret ditt tydeligvis er tørt eller skadet, så trenger det nok mer pleie enn du gir det. Ser ikke at det skal skade med leave in-balsam nei! Særlig nå om vinteren trenger det mer pleie.

Husk at slitt hår er det ikke så veldig mye annet å gjøre med enn å klippe det, men Redkens anti snap-leave in skal være super for tørt og knitrete hår.

Skrevet

Det anbefales å kure håret 2-3 ganger i uken. Men det kommer jo litt ann på hvor ofte du vasker det, men jeg anbefaler deg å gjøre det minst en gang i uka, hvis du vasker det 3 ganger i uka.

Skrevet

Jeg har gitt håret mitt Masse fuktighet de siste mnd, og det går helt fint. Håret ser bra ut, har ganske tørt hår egentlig. Så lenge du ikke alltid fukter helt til hodebunnen, men kun lengden, tror jeg det skal mye til å klare og overfukte.

Et tips er å bruke balsam etter kur også, fordi det lukker skjellagene i hårstråene. Skyll også med kaldt vann for å forsterke dette.

Du kan også trygt kure oftere, som de over meg sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...