klaraklokk Skrevet 10. oktober 2003 #1 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har du bestilt sko fra dem direkte over nettet? Hvilke erfaringer har du? Lønner det seg økonomisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. oktober 2003 #2 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg kjøpte mine sko hos Brudekjolen i oslo, når jeg regnet på det så var det nesten samme prisen. Betaler 800 for mine og over nettet tror jeg det hadde kommet på 750 eller noe sånt. Har bestilt de som heter Campbell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 10. oktober 2003 #3 Del Skrevet 10. oktober 2003 For meg lønte det seg ikke å bestille skoene på nett kostet der 940kr og en brudesalong i sandefjord skulle ha 660kr for de!!Kjøpte de der jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 10. oktober 2003 #4 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg kjøpte skoene mine over nett, det var ikke fra det firmaet du nevnte men et annet som lå i London. Tror det het DirectWeddingShoes eller noe sånt. Jeg ble veldig fornøyd! En stund etter at de var bestilt og betalt fikk jeg de levert med budbil på døra, husker ikke hvor lang tid det tok,men en måned eller to. Prismessig ble det nok ca det samme som om jeg hadde kjøpt sko i Norge pga toll og sånn. Rundt 1000 kr,kanskje litt under. Men for meg var det eneste mulighet fordi jeg har små føtter. Også er det flere modeller å velge mellom enn i brudebutikkene syns jeg. For å være sikker på og få rett skostørrelse målte jeg føttene og sammenlignet med en tabell på nettsiden deres, da fant jeg nummeret. Jeg bestilte 34 og det passet helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 10. oktober 2003 Takk for svar :D Jeg tror nok det blir til at jeg kjøper de i Norge jeg da ( når det er så lite å spare) Jeg skal kjøpe DARCY eller AMBROSE for de som er nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. oktober 2003 #6 Del Skrevet 10. oktober 2003 Takk for svar :D Jeg tror nok det blir til at jeg kjøper de i Norge jeg da ( når det er så lite å spare) Jeg skal kjøpe DARCY eller AMBROSE for de som er nysgjerrig. Hvis jeg ikke husker feil så tror jeg de Darcy på Brudekjolen i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 10. oktober 2003 :D Løp og kjøp. Det er de jeg har mest lyst på, selv om de andre kanskje er bedre å gå i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2003 #8 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har også pureandprecioussko, men kjøpte de bå brudebutikk i Trondheim på salg til 500,-. Det synes jeg var billig. I tillegg er det betryggende å kunne prøve hvordan de sitter på foten før du kjøper og da tror jeg det blir mye styr å bestille fra nettbutikk. Mine heter Clarke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå