Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen gode tips på hjemmelagde julegaver...tenkte på såper og kaker.

Noen som har noe gullideer på hva annet jeg kan lage?

Det er alder fra 2 år til 85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konfekt og karameller er fine presanger! Bare gjør deg litt flid med innpakningen. Norgesglass (gjerne fra loppis!), fine etiketter med oppskriften på glasset, silkebånd etc.

Skrevet

Konfekt og karameller er fine presanger! Bare gjør deg litt flid med innpakningen. Norgesglass (gjerne fra loppis!), fine etiketter med oppskriften på glasset, silkebånd etc.

tenkte på det ,men en veldig go ide med å ha oppskriften på glasset :)

Skrevet

Såper er genialt.. Jeg har laget noen veldig fine shabby chic-såper.. Kjøpte sånn pakkeløsning på panduro, men der kan man kjøpe alt separat og gjøre hva man vil egentlig.. Blir mye såper i julegave fra meg i år :D

Gjest idakaroline
Skrevet

Hvis du er en person som liker å strikke, er det jo fint og strikke en bamse til de aller minste :) Er rimelig lett og tar ikke så lang tid heller! Det har jeg tenkt å gjøre i år! Har en liten nevø på 18 måneder som jeg tenkte skulle få en liten bamse :)

Skrevet

Hjemmelaget konfekt og sjokolade er alltid en klassiker. Og saft, syltetøy og sånne type ting!! ;)

Skrevet

Fotobok, kanskje spesielt fint til besteforeldre for eksempel. Ikke 100% hjemmelaget men bortimot. :)

Skrevet

Hvis du er en person som liker å strikke, er det jo fint og strikke en bamse til de aller minste :) Er rimelig lett og tar ikke så lang tid heller! Det har jeg tenkt å gjøre i år! Har en liten nevø på 18 måneder som jeg tenkte skulle få en liten bamse :)

Har du oppskrift på denne bamsen? :)

Skrevet

Tovede tøfler og votter, hjemmelaget syltetøy, sild, chutney, karameller. Småkaker laget av kransekakedeig (stenger) duppet i sjokolade.Serveringsbrett som jeg kjøper på Ikea - dekker så bunnen med serviett decoupage. Filtholder til pappvin.

Skrevet

her var det mye bra ideer:))

Tusen takk tror det blir både såpe og konfekt i gaver fra meg i år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...