kaffekjerringa Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg skal på gardeball den 27.november, og har kjøpt meg en rød kjole uten stropper. Jeg tenkte litt på å ha en slags bolero eller lignende, men er litt usikker på farge. Tenkte litt på sølv/hvitt, men har ikke anelse hvor jeg kan finne dette. Har lett i flere butikker, men alle sier de ikke har fått noe inn enda. Når det endelig kommer inn, er det sikkert lenge etter jeg har vært på gardeball. Jeg er ikke så keen på svart, selv om det hadde vært den enkleste løsningen. Er det noen som har noen forslag for sider hvor de selger slike boleroer eller noe lignende?
Gjest idakaroline Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Kjøp heller et sjal og sleng over skuldrene i gull, sølv eller hvitt
kaffekjerringa Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Kjøp heller et sjal og sleng over skuldrene i gull, sølv eller hvitt Sant Men har du noen anelse hvor jeg kan få kjøpt dette?
Gjest idakaroline Skrevet 26. oktober 2010 #4 Skrevet 26. oktober 2010 Den var værre! Hmmm, tja, kan jo være at H&M kan ha noe? Vero Moda, Cubus eller Lindex kanskje? Er usikker, men det er jo verdt og ta turen innom for å sjekke
Rødtoppen86 Skrevet 26. oktober 2010 #5 Skrevet 26. oktober 2010 På cubus har de ihvertfall en liten bolerojakke med korte armer i glitrende gull. Kan godt hende de har flere farger også hvis du ikke liker gull. De fleste butikkene har tatt inn masse av penklær siden julebordsesongen er rett rundt hjørnet
Gjesten Skrevet 26. oktober 2010 #6 Skrevet 26. oktober 2010 Siden dette er i slutten av november kan "sjal" erstattes med et pent sjerf. Det er lett å finne i både billige og dyre versjoner. Slike skjerf er både pene og varme og finnes på H%M, Cubus, Lindex osv. hvis du ønsker billige, Tie Rack og lignende (mange fine på steen og strøm!) hvis du ønsker dyrere og penere.
kaffekjerringa Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2010 Okei Tusen takk for svar folkens! :)
Mimsi Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg skal på gardeball den 27.november, og har kjøpt meg en rød kjole uten stropper. Jeg tenkte litt på å ha en slags bolero eller lignende, men er litt usikker på farge. Tenkte litt på sølv/hvitt, men har ikke anelse hvor jeg kan finne dette. Har lett i flere butikker, men alle sier de ikke har fått noe inn enda. Når det endelig kommer inn, er det sikkert lenge etter jeg har vært på gardeball. Jeg er ikke så keen på svart, selv om det hadde vært den enkleste løsningen. Er det noen som har noen forslag for sider hvor de selger slike boleroer eller noe lignende? Skal også på gardeball 27.November. Men aner ikke hva jeg skal ha på meg! Føler at jeg har dårlig tid nå Endret 1. november 2010 av Mimsi
kaffekjerringa Skrevet 15. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2010 Skal også på gardeball 27.November. Men aner ikke hva jeg skal ha på meg! Føler at jeg har dårlig tid nå Det ble rød kjole på meg, håper jeg ikke skiller meg ut alt for mye Har ikke peiling på hvordan jeg skal ha håret da. Vet ikke om jeg rekker å dra til frisør før heller, men vi får se Vi sees sikkert den 27.nov(ikke at vi vet hvordan vi ser ut men) ;-)
cindarella Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Prego (tidligere tie rack) har mange fine sjal for penere anledninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå