Shinana Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er på jakt etter en lang/sid blazer eller dressjakke til sambo. Han har en slik, men den er nå omtrent helt utslitt, og ser ikke lenger pen ut. Den har kinakrage, og skiller seg litt ut fra mengden, men er i en fin gråfarge, og passer egentlig til det meste. Noen som har kommet over noe slikt i butikker eller på nett? Det med kinakrage er ikke noe krav da. Har surfet litt på nettet for å se om jeg kan finne noe der, men har ikke lykkes så langt. Glad for tips om noen har.
Gjest idakaroline Skrevet 26. oktober 2010 #2 Skrevet 26. oktober 2010 Vil da tro at Dressmann har alle slags dressjakker! Du kan jo se på H&M også og andre typiske butikker med klær for menn
Shinana Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2010 Hei, Ja, det var vel der vi begynte Pluss ale de andre kjedebutikkene, men de har ikke slike plagg inne. Det nærmeste jeg har kommet hittil er en litt kort frakk hos Match, men det blir jo ikke helt det samme.
Gjest padawan Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 jeg så en hos Follestad for en stund siden men jeg vet ikke om de har dette fremdeles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå