AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Hei hei! Jeg skal kjøpe meg en ny kjøkkenmaskin. Det som er viktig at den må kunne er: - hakkke nøtter (feks male mandler) - fungere som blender, dvs lage smoothie ol og da gjerne kunne knuse is - blade deiger til kaker og gjærbakst - være enkel i bruk Hvilken kjøkkenmaskin har du? Er du fornøyd og kan anbefale den videre??
cha Skrevet 27. oktober 2010 #2 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg er også på utkikk etter kjøkkenmaskin. Har sett på denne. denne Noen som har erfaringer? For meg er det vikti at bollen er stor, at den elter deig, kraftig og at det er med kjøttkvern.
Gjest Spinell Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har en Kenwood Majorog er veldig fornøyd med den. Den er riktignok et digert monster, og ikke akkurat støysvak under kverning av kjøtt, men den tåler det meste
flickan Skrevet 27. oktober 2010 #5 Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har og Kenwood major, har nylig fått den i hus, så den er ikke så veldig utprøvd enda, men er strålende fornøyd hittil
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Noen flere som har tips? Eller noen flere som er fornøyd/misfornøyd med kenwood major?
Suzy Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har en Kenwood Major som foreldrene mine fikk i bryllupsgave i 1971 - og den virker like bra som dengangen. Anbefales på det varmeste! Nei den er ikke støysvak, men den kan elte deig til to brød på en gang, den har den beste bakepiskeren som er å oppdrive (skyhøye sukkerbrød) og du kan lage ekstremt gode marengs f.eks - den klarer også tolv eggehvitter uten å flomme over (angen food cake) og er sterk som en bjørn.
Gjest vest Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har hatt Kenwood Major i snart 14 år nå, og er superfornøyd Du kan kjøpe hurtigmikser til den som ekstrautstyr, og da kan du mose mat og lage smoothie. I tillegg kan en kjøpe kjøttkvern og mandelkvern, bakebollen er stor og motoren er kraftig. Den pisker eggedosis og eggehviter på et blunk og er en "racer" på elting av gjærdeiger. Den dagen mikseren blir ødelagt, er jeg ikke i tvil om at jeg kjøper samme type igjen! Anbefales på det varmeste
Sweetpea25 Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Jeg har Kenwood Major, og er veldig fornøyd med den! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå