Gå til innhold

Uprofosjonelle Krogsveen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lastet ned et prospekt fra dem, og fikk rask en telefon tilbake om jeg trengte hjelp (fra dem) å flytte selv siden jeg så på ny bolig. Ganske så på hugget syns nå jeg.

Jeg svarte dem på e-post og de sa at de tok betaling for verdivurderingen, men fikk den gratis hvis vi valgte dem til salg. Og så spurte jeg ganske høflig hvorfor jeg burde velge dem når en konkurrent hadde gratis verdivurdering og lurte på om hva de skulle ha i provisjon.

De hadde vært veldig på helt til nå, men etter at jeg spurte om det: total stillhet! Ingenting. Og så sendte jeg dama en ny e-post i tilfelle de ikke hadde fått e-posten min, men ingenting fortsatt.

Ganske dårlig å ikke svare syns nå jeg når de hadde vært så på hugget hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje den personen du snakket med er borte fra jobb? Og har glemt å videresende epost for eksempel?

Vi bruker Krogsveen nå, til salg av bolig, til nå har det fungert kjempegreit. Eneste minus er vel at det er dyrt. Men det gjelder vel alle meglere :P

Skrevet

Kanskje den personen du snakket med er borte fra jobb? Og har glemt å videresende epost for eksempel?

Vi bruker Krogsveen nå, til salg av bolig, til nå har det fungert kjempegreit. Eneste minus er vel at det er dyrt. Men det gjelder vel alle meglere :P

Det kunne vært, men jeg tror ikke det. Ikke flere uker i strekk, og ikke fikk jeg out of office- svar heller. Tror bare hun ikke gadd å svare faktisk.

Skrevet

Det kunne vært, men jeg tror ikke det. Ikke flere uker i strekk, og ikke fikk jeg out of office- svar heller. Tror bare hun ikke gadd å svare faktisk.

Tja, man kan ha ferie flere uker i strekk da. Og jeg har sjeldent en slik out of office-svar på når jeg er borte. Så jeg ville kanskje ringt og hørt med dem.

Mvh Yvonned :heiajente:

Skrevet

Enig med Yvonne, ring og hør. Ikke døm hele Krogsveen nord og ned på grunn av én muligens slapp ansatt.

Skrevet

Hei

Det høres ut som du har vært uheldig.

Personlig har vi god erfaring med Krogsveen...

De reklamerer også med gratis verdivurdering, så det høres helt merkelig ut at de tar betalt for dette om man ikke velger de.

De skriver på nettsiden at "verdivurderingen byr vi på".

Skrevet

Hmm... merkelig at de reklamerer for gratis verdivurdering. Hun sa at de skulle ha 2000 kroner og det ble bare gratis hvis vi endte opp med å bruke dem.

Og hun spurte om vi skulle avtale tid, og sa at hun hadde ledig kapasitet når som helst. Så tror hun bare var ekstremt hårsår eller veldig slapp.

Skrevet

Hmm... merkelig at de reklamerer for gratis verdivurdering. Hun sa at de skulle ha 2000 kroner og det ble bare gratis hvis vi endte opp med å bruke dem.

Og hun spurte om vi skulle avtale tid, og sa at hun hadde ledig kapasitet når som helst. Så tror hun bare var ekstremt hårsår eller veldig slapp.

Jeg synes ikke det er så rart at de tar betalt for verdivurderingen om du ikke velger å bruke dem - du benytter deg jo av en tjeneste de tilbyr. Den er gratis om du velger Krogsveen som megler, hvis ikke må du betale.

Skrevet

Hvis de annonserer med gratis verdivurdering (uten forbehold), har de selvsagt ikke lov til å ta betalt for den i ettertid. Men velg nå uansett en megler du stoler på og som du føler du får god kontakt med. Og hør gjerne på anbefalinger fra andre. Ikke vær så opptatt av hvilken kjede megleren jobber for, det er personen som er viktig. Mener jeg da.

Skrevet

Vi har nettopp hatt megler hos oss for å gi oss en prisvurdering + pris på sine tjenester osv.

Det var som megleren sa "selvfølgelig gratis".

Jeg har også sett at det står på hjemmesiden til Krogsveen.

De er jo i denne situasjonen selgere som skal konkurere om et muig salg, så det skulle bare mangle at det er gratis.

Derimot hadde jeg skjønt det om de tok betalt dersom man bare ønsket et verdivurdering uten skulle selge. (Det vet jeg ikke hvordan de gjør).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...