AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #1 Skrevet 26. oktober 2010 Når jeg har håret løst - ''må'' jeg ha på meg clip-in extensions. jeg syns det er helt genialt! .. Men jeg må fikse på de hele tiden og noen ganger synes de også siden håret på toppen blir så matt og flatt at det blir ''gjennomsiktig'' Har noen råd?? Jeg prøver å legge de så langt under som mulig, jeg tupperer alltid håret veldig mye i hårrøttene og sprayer med hårspray for å så feste clippene. LIKEVEL holder det ikke!! Jeg har hatt permanent tidligere da har det ikke syntes, pga festene er så små. En ting til.. kommer det litt vin på meg holde hendene mine på toppen av alt håret i frykt for at det skal fyke av eller synes heeelt.. Har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 så mye skrivefeil det var i dag da, litt tidlig på morgenen * Jeg mente vind, ikke vin.
Toffee Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 så mye skrivefeil det var i dag da, litt tidlig på morgenen * Jeg mente vind, ikke vin. Jeg er også fan av clip-ons, men jeg har aldri håret rett ned når jeg bruker det. Danderer det alltid litt med et par lus, så holder det seg på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå